×
×
جدیدترین‌‌ها

گفت و گواختصاصی نخست ورزشی با جوانان رکوردار جهان
ثبت رکوردهای جهانی به عشق کادر درمان

  • کد نوشته: 6783
  • اردیبهشت 18, 1400
  • مجید خروشی- جوانان سرمایه ها و امید آینده کشور هستند و باید با حمایت، زمینه بروز استعدادها و شکوفایی آنها را برای اداره فردای کشورمان بویژه در عرصه ورزش فراهم سازیم جوانانی که با افتخارات ورزشی پرچم کشورمان را در جهان به اهتزار درآوردند به همین منظور نخست ورزشی با 2نفر ازجوانانی که موفق شدند […]

    ثبت رکوردهای جهانی  به  عشق کادر درمان

    مجید خروشی- جوانان سرمایه ها و امید آینده کشور هستند و باید با حمایت، زمینه بروز استعدادها و شکوفایی آنها را برای اداره فردای کشورمان بویژه در عرصه ورزش فراهم سازیم جوانانی که با افتخارات ورزشی پرچم کشورمان را در جهان به اهتزار درآوردند به همین منظور نخست ورزشی با 2نفر ازجوانانی که موفق شدند با ثبت رکوردهای ورزشی نامشان را در جهانی بر سر زبانها آوردند. به گفت و گو نشست و از برنامه ها وهمچنین تلاش هایشان برای ثبت رکوردهای جدید ورزشی با شرایط سخت شیوع ویروس کرونا در جامعه سوال کرد.

    امیر حسین وحدت متولد 18 شهریور ماه سال 1377 و اهل یزد و در حال حـاضر سـاکن مشهد است.  از سن13سالگی ورزش رو به صورت حرفه ای در رشته فوتبال شروع کردم ودرتیم های پایه در پرسپولیس،اسقلال وعالی حرفه ای بابک شروع به فعالیت کردم، در رده سنی نوجوانان سال 86 به تیم ملی دعوت شدم و تا مرحله تست سوم تیم ملی در شمال حضور داشتم. در 19سالگی و در سال 94 در تیم عجمان امارات به مدت یک سال حرفه ای فوتبال بازی کردم.در استقلال تاجیکستان به صورت بازیکن تستی 6ماه فعالیت داشتم. در ادامـه به مدت  3 ماه به تیـم استقـلال تاجیکستان رفتم تا سبک تمرین آسیای میانه را تجربه کنیم .  بعد از گذشت  2ماه به آنتالیـا اسپورت ترکیه ملـحق شدم و به مدت 105روز در آنجا به بازی پرداختم و بعد از آن مدت کوتاهی نیز در تیم خونه به خونه بابلسر فعالیت داشتم.در آنتالیا اسپرت ترکیه به مدت یک سال بازی کردم پس از مصدومیتی که پیدا کردم به رشته حرفه ای بوکس  زیر نظر پدرم سعید وحدت که از بوکسورهای حرفه ای این رشته هستندرو آوردم ودرکنار رشته بوکس در زمینه ثبت رکوردهای جهانی در برج های دنیا فعالیت کردم و اولین رکورد جهانی را  قرار است دربرج میلاد تهران و تعداد  1693 پله به صورت جفت درمدت23دقیقه ثبت بنماییم این رکورد رو بدون اسپانسر وبا هزینه شخصی درکتاب گینس در کشور امارات متحده ثبت کنیم.

    ثبت اولین رکورد جهانی

    وی در باره ثبت اولین رکورد جهانی  و اولین رکورد جهانی را در برج تجاری پاژ مشهد ۱۸۷۰ پله به صورت جفت پا درمدت زمان ۲۶دقیقه به ثبت رسید.

     برنامه های که در آینده در نظردارید انجام دهید؟

    مهرماه سال جاری مصصم هستیم حداقل 6 رکورد در گینس و  “ثبت رکورد ملی ایران” به ثبت برسانیم

     ازجمله برنامه هایی است که در حال حاضر تمرین های آن را پشت سر گذاشته ایم به ثبت برسانیم و مصصم هستیم با ثبت این رکوردها تحولی جدید در ورزش ایجاد کنیم، در این برنامه ها رکوردشکنی

    ۱۶۹۳پله برج میلاد تهران به صورت جفت و لی لی درمدت زمان ۲۳ دقیقه ،

     70ساعت مشت زنی به کیسه بدون استراحت به طور مداوم.که البته  قبلی 53 ساعت توسط آزاد حیدریان و این اواخر 60 ساعت توسط یک فرد انگلیسی به ثبت رسده است.

    برج خلیفه امارات و طی کردن  2963 پله  به صورت جفت پا و لی لی زدن.برج های دوقلو مالزی. ،ثبت رکورد دویدن برعکس به مسافت100کیلومترو به مدت 23 ساعت در جزیره کیش ،. با  امید به خدا با حمل پرچم  ایران برای کشور افتخار آفرینی کنیم.  و در نهایت  این رکوردها زیر نظر سازمان های (ملی،گینس)ثبت و تقدیم کادر درمان و مدافعان سلامت خواهد شد. در حـال حاضـربه همراه محمد رضا ضیایی تمرینـات فشـرده مربوط به آمـادگی جسمـــانی را پشت سر میگـذاریم وبه مرحله خیلی خوبی از نظر مربیــان واسـاتید رسیده ایم.

    وی در ادامه تصریح کرد:رکوردهایی در گینس ثبت می شود به صورت رایگان است منتها چون کشور در تحریم است برخی از افراد با دریافت مبالغی این رکوردهای  ثبت می کنند که اخلاقی نیست

    وی در باره مزایای این ثبت رکوردها در گینس گفت: تسهیلات قابل توجه ای دارد از جمله: اشتغال زایی ، دریافت تابعیت و وام از مهمترین مزایای این ثبت رکوردها در گینس است از طرف دیگر می توانیم سهمیه ورودی المپیک را نیز دریافت کنیم .

     در راستای ثبت این رکوردها محمد رضا ضیایی من را نیز همراهی خواهد کرد .وی که کارشناس علوم ورزشی و دارای مدرک مربیگری آمادگی جسمانی ،قهرمان رشته های رزمی  استان و کشور ،دارای مدرک بین الملی بازار کار در ورزش می باشد،

    وی بیش از 6سال است که برای ثبت رکوردها اقدام می کند متولد 66 اصالتا آذری زبان و ساکن مشهد است و مصمم است به صورت لی لی پله های میلاد رو ثبت رکورد کند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *