×
×
جدیدترین‌‌ها

صحبت‌های مشکوک رضا اسدی: تراکتوری‌ها نگران ماندن یا رفتن من نباشند

  • کد نوشته: 67207
  • اردیبهشت 28, 1402
  • رضا اسدی درباره جدایی از تراکتور گفت: مردم آذربایجان نباید نگران این باشند که رضا اسدی در تراکتور می‌ماند یا نه، این تیم فوتبالیست بزرگ‌تر از من و امثال من بوده‌اند که عملکرد خیلی خوبی داشته‌اند. به گزارش نخست نیوز ، رضا اسدی پس از شکست سنگین تیمش برابر استقلال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: […]

    رضا اسدی درباره جدایی از تراکتور گفت: مردم آذربایجان نباید نگران این باشند که رضا اسدی در تراکتور می‌ماند یا نه، این تیم فوتبالیست بزرگ‌تر از من و امثال من بوده‌اند که عملکرد خیلی خوبی داشته‌اند.

    به گزارش نخست نیوز ، رضا اسدی پس از شکست سنگین تیمش برابر استقلال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آن طور که باید و شاید روی فرم نبودیم، غیب چند تن از بازیکن‌مان نیز در این بازی تاثیر گذار بود اما نمی‌توان بهانه آورد، تلاشمان را کردیم اما در نهایت باختیم.

    وی افزود: در چند صحنه تصمیم داور بسیار تاثیرگذار بود، در پنالتی اول داور معتقد بود که من بازیکن استقلال را کشیده‌ام اما اگر کشیده بودم او تعادلش را از دست می‌داد و نقش بر زمین  می‌شد.

    اسدی ادامه داد: به کمک داور در رابطه با اینکه چرا یکی از آفسایدهای استقلال را اعلام نکرده اعتراض کردم. بازیکن استقلال اول حرکت کرد و بعد ایستاد، آقای کمک داور حتما باید این توپ گل می‌شد؟

    بازیکنان مقصر هستند اما این داوری حق تراکتور نبود

    وی اذعان کرد: نباید مردمی را که از تبریز به ورزشگاه آزادی آمده‌اند را با  قضاوت نادرست ناراحت کرد، بازیکنان در بخش عظیمی از این باخت مقصر هستند اما این قضاوت حق هواداران تراکتور نبود.

    اسدی گفت: پرشورها فوتبالمان را زیباتر کرده‌اند و همواره از اولین لحظه بازی ما را مورد حمایت خود قرار می‌دهند.

    مهاجم تراکتور اذعان کرد: خمس روی کارت‌های نابه‌جا بسیار حساس است و فکر نمی‌کنم بازیکنی از تیم ما به علت اعتراض به داور کارت دریافت کند و معتقدم هیچ یک از بازیکنان ما تاکنون اعتراضی به داور نداشته‌اند، اما این رفتار محترمانه از سوی بازیکنان با قضاوت ضعیف داور همراه بود.

    اوایل از بازی به عنوان مهاجم خوشم نمی‌آمد

    اسدی عنوان کرد: فصل خوبی را در تراکتور سپری کردم، اول در پست هافبک دفاعی کارم را شروع کردم و بعد جلوتر رفتم و پاکو خمس مرا مهاجم تیم کرد که من اوایل از این موضوع خوشم نمی‌آمد. خمس در فوتبال من تغییر ایجاد کرده است.

    وی افزود: فصل خوبی را سپری کردم که می‌توانست بهتر از ابن باشد. امیدوارم بتوانیم الگویی برای جوانان کشور باشم و امیدوارم جوانان بتوانند موفق باشند.

    مهاجم تراکتور در پاسخ به این سوال که آیا فصل آینده در تراکتور می‌ماند یا خیر؟ گفت: باید دید چه اتفاقی می‌افتد و موارد مختلفی در این مساله دخیل هستند.

    اسدی افزود: مردم آذربایجان نباید نگران این باشند که رضا اسدی در تراکتور می‌ماند یا نه، در این تیم فوتبالیست بزرگ‌تر از من و امثال من بوده‌اند که عملکرد خیلی خوبی داشته‌اند، هواداران تراکتور تنها نگران زنوزی باشند، کسی از جیب خودش برای شادی مردم خرج نمی‌کند.

    مهاجم تراکتور خاطر نشان کرد: امیدوارم پرچم تراکتور همواره بالا باشد و ورزشگاه یادگار امام (ره) همیشه پر از هواداران این تیم باشد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *