×
×
جدیدترین‌‌ها

اعتراض سرمربی دورتموند به داوری

  • کد نوشته: 65576
  • اردیبهشت 9, 1402
  • سرمربی بوروسیا دورتموند بعد از تساوی ناامید کننده برابر بوخوم به انتقاد از عملکرد داور بازی پرداخت.
    اعتراض سرمربی دورتموند به داوری

    به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت ۱، هفته سی‌ام رقابت‌های بوندسلیگا با انجام یک بازی آغاز شد.

    در این دیدار بوروسیا دورتموند صدرنشین جدول رده‌بندی، میهمان بوخوم بود که این بازی برنده نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

    این نتیجه بیش از همه بایرن مونیخ را خوشحال خواهد کرد چرا که این تیم در صورت پیروزی در دیدار یک‌شنبه‌ی خود برابر هرتابرلین، به صدر جدول رده‌بندی بازخواهد گشت.

    سرمربی بوروسیا دورتموند بعد از این تساوی ناامید کننده تیمش به انتقاد از داوری پرداخت و گفت: بازی بسیار متعادل و نزدیکی بود اما این ما بودیم که فرصت‌های بیشتری را روی دروازه حریف خلق کردیم. متاسفانه امشب این بازی سه صحنه مشکوک داوری داشت که هر سه به ضرر ما سوت زده شد.

    ادن ترزیچ ادامه داد: صحنه نخست گلی بود که دریافت کردیم. بازیکن بوخوم قبل از گلزنی روی امری خطا کرد. من به داور بازی گفتم که صحنه را از VAR بررسی کند اما او نپذیرفت. داور دو پنالتی واضح ما را هم در این بازی نگرفت. من به کمک داور گفتم که این تصمیم‌ها چه تاثیری روی لیگ می‌گذارند. من به خاطر رفتار تند با داور عذرخواهی می‌کنم اما نباید فراموش کرد که چنین تصمیم‌های قهرمانی را مشخص می‌کند. من هفته قبل هم گفتم که قهرمانی ما در بوندسلیگا حکم مرگ و زندگی را برای ما دارد. چنین تصمیم‌هایی بسیار هزینه بردار است. فقط به داور گفتم که صحنه را دوباره نگاه کن اما او قبول نکرد.

    دورتموند فعلا با دو امتیاز بیش‌تر و البته یک بازی بیش‌تر نسبت به بایرن مونیخ در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.

    منبع: ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *