×
×
جدیدترین‌‌ها

موشک های مقاومت اسرائیل را محاصره کردند

  • کد نوشته: 64675
  • فروردین 28, 1402
  • دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی گفت که هزاران موشک مقاومت، رژیم صهیونیستی را در لبنان و نوار غزه محاصره کرده‌اند و مقاومت امروز در وضعیت مقابله همه جانبه با این رژیم قرار دارد.
    موشک های مقاومت اسرائیل را محاصره کردند

    به گزارش نخست نیوز روزنامه رأی الیوم، زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی در عراق اظهار کرد:‌ ملت فلسطین در وضعیت مقابله همه جانبه با اشغالگران به ویژه در کرانه باختری اشغالی قرار دارند و تشدید مقاومت فلسطین در کرانه باختری تهدیدی مستقیم برای امنیت رژیم اشغالگر اسرائیل است.

    وی گفت: ده‌ها هزار موشک مقاومت، اسرائیل را در غزه و لبنان محاصره کرده است و مقاومت در کرانه باختری و غزه و نیروهای مقاومت در منطقه یک حالت بازدارندگی را در مقابل اشغالگری اسرائیل ایجاد کرده‌اند.

    النخاله افزود: در واقع مقاومت نوعی توازن بازدارندگی را بر رژیم اشغالگر تحمیل کرده است.

    النخاله در خصوص بزرگداشت روز جهانی قدس نیز تاکید کرد: روز قدسی که امروز گرامی می‌داریم بیانگر اراده امت اسلامی برای آزادی فلسطین است.

    وی در بخش دیگری از اظهاراتش درباره توافق جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی برای ازسرگیری روابط دیپلماتیک نیز گفت: توافق ایران و عربستان حامل پیام مهمی برای کشورهایی بود که به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اقدام کردند.
    وی افزود: امیدواریم عربستان به مسیر درست برود و از سیاست‌های خصمانه آمریکا با اعراب و همچنین از عادی‌سازی روابط دور شود.

    النخاله همچنین تاکید کرد که عراق رکن اصلی نظام عربی است

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *