×
×
جدیدترین‌‌ها

مربی ایرانی در حد تیم ملی نداریم!

  • کد نوشته: 58234
  • بهمن 10, 1401
  • جلال چراغپور با رد انتخاب مربی ایرانی یا کی‌روش و برانکو برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران گفت: کسی را می‌خواهیم که به ما درس بدهد؛ نه اینکه نگذارد کسی تمرین را ببیند و خبرنگاران اجازه حضور در تمرین را نداشته باشند. تیم ملی ایران نیاز به یک «تیچر کوچ» دارد.
    مربی ایرانی در حد تیم ملی نداریم!

    به گزارش نخست نیوز ، برای هر طرفدار ایرانی فوتبال مهم است هدایت تیم ملی ایران به چه کسی سپرده شود. بعد از جام جهانی، ایران بدون سرمربی است و مشخص نیست گزینه ایرانی یا خارجی هدایت تیم ملی را برعهده خواهد گرفت.

    فدراسیون فوتبال در فاصله کمتر از دو ماه تا پنجره بازی‌های ملی در فروردین ۱۴۰۲ همچنان با آرامش پیش می‌رود و عجله‌ای برای انتخاب سرمربی ندارد. برخی از مربیان و کارشناسان اعتقاد دارند که فدراسیون می‌تواند برای نوروز ۱۴۰۲ یک مربی موقت (Caretaker) را انتخاب کند و در نهایت بعد از اتمام فصل جاری مسابقات باشگاهی در خرداد، به سراغ گزینه نهایی خود برود.

    کدام مربی ایرانی سرمربی تیم ملی شود؟
    جلال چراغپور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تصمیم‌ فدراسیون فوتبال برای انتخاب یک مربی از بین چهره‌های شناخته شده داخلی و مربیان خارجی گفت: درباره مربی ایرانی باید چند نکته را بگویم. اگر مربی ایرانی داشتیم که مدارج مربیگری را از خارج ایران گرفته بود، می‌توانستیم روی او حساب کنیم. در این صورت می‌گفتیم این مربی ایرانی سوادش ورای کمیته آموزش ماست.

    منبع: ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *