×
×
جدیدترین‌‌ها

نیمکت مس کرمان؛ خالی همچون کویر

  • کد نوشته: 56677
  • دی 18, 1401
  • مس کرمان برای ترمیم نقاط ضعف خود چند بازیکن خارجی جذب خواهد کرد.
    نیمکت مس کرمان؛ خالی همچون کویر

    به گزارش نخست نیوز ، مس کرمان پس از صعود به لیگ برتر در نیم فصل اول لیگ بیست‌ودوم نتوانست عملکرد قابل توجهی از خود به نمایش بگذارد و تنها ۲ امتیاز با انتهای جدول فاصله دارد.

    شاگردان حسین‌ خانی در ۱۵ دیدار تنها ۲ پیروزی به دست آوردند و در خط دفاع آسیب پذیر نشان دادند و همچنین در خط حمله و در گلزنی دچار مشکلات زیادی هستند. آن‌ها تا پایان نیم فصل ۱۶ گل دریافت کردند و تنها موفق به زدن ۹ گل شدند.

    تفاضل ۷- و رتبه چهاردهم نشان از عملکرد ناموفق آن‌ها دارد. فرزاد حسین خانی برای برطرف کردن نقاط ضعف تیمش پیش از شروع لیگ و در نیم فصل اول نتوانست بازیکنان مدنظر خود را جذب کند و امیدوار است بتواند در این پنجره نقل و انتقالاتی چند بازیکن را به لیست خود اضافه کند. کرمانی‌ها کمبود بازیکن دارند و فرزاد حسین خانی یکی از دلایل عملکردش تیمش را همین مساله می‌داند.

    حسین خانی در این رابطه عنوان کرد: باید در طول نقل‌ و انتقالات، نواقص را رفع کنیم. از شروع فصل مشکلاتی گریبان‌گیر ما بوده و چهار جای خالی در لیست داشتیم و نتوانستیم بازیکن خارجی جذب کنیم. با موانع و مشکلات به نتایج خوبی نرسیدیم. با نیامدن چند بازیکن چیزی که می‌خواستیم انجام نشد. به خاطر کمبود بازیکن به اجبار از بازیکنان ۱۷ ساله استفاده کردیم و امیدوارم در نیم فصل دوم با داشتن بازیکنان با کیفیت و خارجی دیگر تحت‌ فشار نباشیم.

    کادر فنی مس کرمان در این راستا در حال بررسی و آنالیز بازیکنان خارجی است و به احتمال فراوان چند بازیکن خارجی به نارنجی‌پوشان اضافه خواهند شد. در لیست خرید فرزاد حسین خانی بازیکن ایرانی هم وجود دارد و باشگاه برای خرید بازیکنان مدنظر حسین خانی اقدامات خود را آغاز کرده است.

    منبع: ایسنا
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *