×
×
جدیدترین‌‌ها

اینیستا: مسی چه با جام جهانی و چه بی جام جهانی بهترین است

  • کد نوشته: 56114
  • دی 4, 1401
  • همبازی سابق لیونل مسی در بارسلونا به ستایش از این بازیکن پرداخت. او به خداحافظی بوسکتس از بازی های ملی هم واکنش نشان داد.
    اینیستا: مسی چه با جام جهانی و چه بی جام جهانی بهترین است

    به گزارش نخست نیوز و به نقل از اسپورت، سرانجام لیونل مسی توانست عنوان قهرمانی را با تیم ملی فوتبال آرژانتین در جام جهانی به دست آورد. آرژانتین در ضربات پنالتی برابر فرانسه در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به پیروزی دست پیدا کرد و جام را لیونل مسی بالای سر برد.

    آندرس اینیستا در واکنش به قهرمان شدن مسی در جام جهانی گفت: به نظرم مسی برای آن که ثابت کند که بهترین است نیاز به قهرمانی در جام جهانی نداشت. او چه با قهرمانی در جام جهانی و چه بدون جام جهانی بهترین است و این را بارها ثابت کرده است.

    او درباره عملکرد اسپانیا در جام گفت: انتظار داشتم که اسپانیا در مراحل بالاتر صعود کند. در ترکیب اسپانیا بازیکنان بسیار خوبی بازی می کردند و تیم مربی باتجربه ای هم داشت. به هر حال بازی کردن در جام جهانی به ویژه در مراحل حذفی بسیار سخت است و کوچک ترین اشتباهی نتیجه را تغییر می دهد.

    اینیستا درباره خداحافظی بوسکتس از بازی های ملی گفت: من غافلگیر نشدم. رابطه بسیار خوبی با بوسکتس دارم و با او در ارتباط هستم. برای حضور در تیم ملی فاکتورهای مهمی از جمله سن بازیکن نقش دارد و بوسکتس به این نتیجه رسید که زمان خداحافظی است و به همین خاطر چنین تصمیمی را گرفت.

    ستاره سابق آبی – اناری‌ها درباره حضور ژاوی در این تیم هم گفت: به نظرم پیشرفت ژاوی در بارسلونا خوب بوده است و می تواند تیم را به جام برساند. ژاوی برای ماندن در بارسلونا نیاز به کسب جام دارد و باید دید که در نهایت نتیجه تلاش او چه می شود. فعلا که تیم او پیشرفت خوبی داشته است.

    منبع: ورزش سه
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *