×
×
جدیدترین‌‌ها

داوطلبان ارزشمندترین سرمایه‌های هلال‌احمر هستند

  • کد نوشته: 55736
  • آذر 27, 1401
  • همایش داوطلبان هلال‌احمر خراسان رضوی با حضور جمعی از داوطلبان و خیران و پرسنل جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی برگزار شد.
    داوطلبان ارزشمندترین سرمایه‌های هلال‌احمر هستند

    به گزارش نخست نیوز 

    عطاریانی _ دکتر ذکریان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی ، در جمع داوطلبان و پرسنل جمعیت هلال‌احمر استان با هم‌طراز خواندن کار داوطلبی باکار جهادی گفت : کار داوطلبی یعنی پای‌کار آمدن مردم و عموم جامعه برای تحقق بارهای به زمین‌مانده جامعه بدون چشم‌داشت که هدف آن خدمت به خلق و رضایت خداست.

    وی تصریح کرد :دشمنان تاکیدشان بر فرهنگ مادی‌گرایی و فردگرایی است که در این دو فرهنگ آنچه که به شما مرتبط نمی‌شود دلیلی برای ورود به آن وجود ندارد لذا بی‌تفاوتی خود را جایگزین مهرورزی می‌کند.

    ذاکریان افزود: در بیماری کرونا در کشور عزیزمان ما در روزهایی که معیشت‌ها تنگ‌شده بود و اشتغال‌ها تعطیل بود مردم به کمک هم آمدند اما در بعضی کشورها شاهد غارت یک کشور توسط یک کشور دیگر بودیم پس این کار داوطلبانه حرکت مقدسی است. وقتی‌که دشمنان بشریت کار مادی‌گرایی و فردگرایی را ترویج می‌کنند حتی پدران و مادران خود را به خانه سالمندان می‌برند و حاضر نیستند داوطلبانه به والدین خود خدمت کنند لذا به کار داوطلبانه نیاز داریم و داوطلبان ارزشمندترین سرمایه‌های هلال‌احمر هستند.

    حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسدی نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی نیز در این همایش بحث خیر بودن و داوطلب بودن را یک سرمایه‌گذاری دانست و افزود : بحث خیر بودن و داوطلبی یک سرمایه‌گذاری فراتر از عمر دنیایی است و این سرمایه‌گذاری برای خود انسان است که این کار ارزش اخروی دارد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *