×
×
جدیدترین‌‌ها

رفتار نفرت‌انگیز با فغانی را متوقف کنید!

  • کد نوشته: 54936
  • آذر 18, 1401
  • حذف اروگوئه از مرحله گروهی جام جهانی موجب هجمه شدید سرمربی، بازیکنان و حتی مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور همگام با هواداران آن‌ها نسبت به قضاوت علیرضا فغانی و دنیل سیبریت در دیدار باکره جنوبی و غنا شد.
    رفتار نفرت‌انگیز با فغانی را متوقف کنید!

     

     

    به گزارش نخست نیوز

    تقریبا هرروزه گزارش‌های زیادی در فضای رسانه‌ای اروگوئه در این خصوص منتشر می‌شد و حتی مقامات فدراسیون اروگوئه نیز تقصیر حذف را بر گردن داوران انداختند و اعلام کردند قصد تمدید قرارداد با دیگو آلونسو و ادامه کار با او رادارند.

    اما حالا در شبکه اجتماعی ردیت، یکی از طرفداران فوتبال در اروگوئه، مقاله‌ای تند و انتقادی را منتشر کرده تا صدایی دیگر هم از فوتبال دوستان این کشور بلند شود؛ صدایی منتقدانه علیه کادر فنی و بازیکنان که مقصر حذف را آن‌ها معرفی می‌کند.

    در این یادداشت آمده: «من فکر نمی‌کنم فقط به خاطر آن‌ها (داوران) حذف‌شده باشیم. علت این حذف را باید در دو بازی نخست جستجو کرد.»

    در ادامه این یادداشت در خصوص عملکرد بازیکنان و به‌خصوص تصمیمات کادر فنی نوشته‌شده: «ما فهرستی شگفت‌انگیز از بازیکنان درجه‌یک داریم که می‌توانستند به‌راحتی کره را شکست دهند و باید یک نمایش عالی را مقابل پرتغال انجام می‌دادند. اما در عوض دیگه آلونسو ترجیح داد که دفاعی بازی کند و به داروین [نونیز] تنها و [لوییز] سوارز پیر دل ببندد و با توپ‌های بلند حریف را تهدید کند.»

    نگارنده با طرح درخواست از هواداران تاکید کرده: «بله، برخی از بازیکنان ما در پایان بازی با غنا مثل بچه‌ها رفتار کردند و به بدترین شکل از جام جهانی حذف شدند.»

    پایان این یادداشت به این شکل است: «فوتبال برای مردم ما، همه‌چیز است. بنابراین چنین حذفی، مزخرف است. امیدوارم این را درک و چنین رفتاری را متوقف کنید.»

    در پایان این یادداشت به دو گزارش روزنامه‌های اروگوئه هم اشاره‌شده که در آن‌ها فغانی و سیبرت به‌عنوان عوامل حذف معرفی‌شده‌اند – این هوادار اروگوئه‌ای چنین گزارش‌هایی را اشتباه و در راستای فریب عمومی دانسته است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *