×
×
جدیدترین‌‌ها

اسپانیا

  • کد نوشته: 54933
  • آذر 18, 1401
  • بازی مراکش با اسپانیا  پس از دقیقه ۲۰ کم کم در اختیار اسپانیا قرار گرفت
    اسپانیا

    به گزارش نخست نیوز

    بازی مراکش با اسپانیا  پس از دقیقه ۲۰ کم کم در اختیار اسپانیا قرار گرفت و شاگردان انریکه با چند حمله دروازه مراکش را به طور جدی تهدید کردند و حتی یکی از توپ‌ها به تیردروازه خورد. البته بازی در ادامه آرام‌تر شد و ۲ تیم تلاش داشتند تا توپ و میدان را کنترل کنند. تلاش ۲ تیم در ادامه کار نتیجه‌ای نداشت تا در نهایت بازی با تساوی بدون گل در نیمه نخست به پایان برسد، البته با نمایش بهتر مراکش!

    بازی در نیمه دوم مسابقه متفاوت آغاز شد و ماتادور‌ها تلاش کردند تا با بازکردن بازی کنترلشان را بیشتر کنند، اتفاقی که در دقایق ابتدایی منجر به شکل گیری چند موقعیت خوب برای اسپانیا شد. اما روند بازی همینطور حفظ نشد، مراکشی‌ها خودشان عقب کشیدند و بیشتر زمین و توپ را به اسپانیایی‌ها دادند تا به ضد حمله بپردازند. بازی در ادامه بدون صحنه ویژه‌ای دنبال شد تا سرانجام در دقایق پایانی نیمه دوم این مراکشی‌ها بودند که با چند حمله سریع و برق آسا تا بازکردن دروازه‌ها پیش رفتند، اما موفق نشد، اسپانیایی‌ها در جواب در چند ثانیه پایانی می‌توانستند به گل دست یابند که این اتفاق رخ نداد تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

    بازی در وقت اضافه اول بدون احتیاط از سمت بازیکنان ۲ تیم دنبال شد، هر ۲ تیم حملاتی ترتیب دادند و به طور جدی دروازه حریف را تهدید کردند، اما مهم‌ترین فرصت در دقیقه ۱۰۴ برای مراکش بود که دروازه بان اسپانیا با مهار تک به تک مانع گلزنی شد. در وقت دوم، اما این ماتادور‌ها بودند که بهتر از نماینده آفریقا عمل کردند و حتی در دقیقه ۱۲۰ هم یک ضربه آن‌ها به تیر دروازه خورد، اما در نهایت بازی به تساوی بدون گل رسید.

    ضربات پنالتی، اما برای اسپانیایی‌ها یک کابوس تمام عیار بود، یاران اشرف حکیمی فوق العاده بودند و توانستند هم پنالتی‌های مراکش را گل کنند و هم پنالتی‌های اسپانیا را بگیرند تا پس از شکست بلژیک در دور گروهی یک شگفتی دیگر بیافرینند و به یک چهارم نهایی جام جهانی برسند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *