×
×
جدیدترین‌‌ها

برگزاری دوره آموزش مربی گری بادی بیوتی در مشهد

  • کد نوشته: 54059
  • آذر 2, 1401
  • ورزش بادی بیوتی بلی را می توان جزء ورزش های قدرتی و اصلاحی دانست و یکی از مزایای این ورزش این است که با محدودترین امکانات می توانید مفیدترین حرکات ورزشی را حتی در منزل انجام دهید.
    برگزاری دوره آموزش مربی گری بادی بیوتی در مشهد

    نخست نیوز : مجید خروشی- بادی بیوتی بلی را می توان رشته ورزشی فرم دهی و زیبایی عضلات بدن و شکم دانست. برای لاغر شدن و کاهش وزن، راه‌های مختلفی است؛ از بین تمام راه حل‌هایی که برای تناسب اندام و لاغری وجود دارد، کاهش وزن با ورزش و تمرین‌های ورزشی جزو بهترین راه‌ حل‌هاست.
    رییس ورزش بادی بیوتی بلی کشور به همراه دبیر این رشته نوپا ورزش (غلامی)با حضور در دفتر نمایندگی این رشته ورزشی ضمن دیدار با مسوول ورزش بادی بیوتی بلی استان و برخی از اعضای این رشته ورزشی در مشهد گفت: در تلاش هستیم که نخستین دوره آموزش تئوری و عملی مربی گری بادی بیوتی بلی را در مشهد برگزار کنیم.
    سعید لطفی افزود:این رشته ورزشی مکمل رشته های قدرتی و تناسب اندام مناسب است که بدون دخالت وزنه های سنگین و مکمل ها در راستای چربی سوزی و کاهش سایز بدن (4تا 12)مورد استفاده قرار می گیرد به همین خاطر بیشترین مخاطبان این رشته ورزشی را بانوان تشکیل می دهند.
    وی با اشاره به اهداف بادی بیوتی گفت:هدف بادی بیوتی بلی (Body Beauty Belly ) که یکی از ورزش های مفرح می باشد دستیابی به تندرستی و توسعه مهارت حرکتی است.گفت:در واقع اصل مهم و اساسی در بادی بیوتی بلی تقویت و استحکام تنه و بخش مرکزی بدن و به عبارتی عضلات شکم و پهلوست و همچنین درمان و اصلاح ناهنجاری های جسمی بدون استفاده از دارو و مکمل ها از دیگر اهداف این رشته ورزشی است.
    لطفی خاطر نشان کرد:کاهش،وزن تا سقف۵کیلو در هر ماه و رسیدن به وزن ایده آل یکی دیگر از اهمیت این رشته ورزشی است که با رژیم غذایی مناسب و تمرین های اصلاحی و استاندارد و تعریف شده و مورد تایید فدراسیون پزشکی انجام می شود ودر همین راستا بیش از ۴۰حرکت اصلاحی برای حفظ سلامتی و در مانپذیری برخی از مشکلات جسمانی و ساختار قامتی از قبیل دیسک و قوز کمر و پاهای پرانتزی بسیار کاربرد ی است.
    آقامیری رییس ورزش بادی بیوتی بلی خراسان رضوی دراین نشست گفت:در حال رایزنی برای فعال کردن حوزه های شهرستانی هستیم و هم اکنون طرقبه و شاندیز را تجهیز کردیم و سالن اختصاصی بادی بیوتی را در این شهرستان فعال شده است امیدواریم با حمایت مربیان علاقه مند به این رشته رزشی این گام های مثبت را در سایر شهرستان ها توسعه دهیم.
    وی در خصوص برگزاری دوره های آموزش مربی گری بادی بیوتی در مشهد یادآور شد: بزودی این دوره ها را در مشهد برگزارخواهیم کرد و محدودیتی برای مربیان رشته های مختلف ورزشی برای ثبت نام و حضور در این دوره ها وجودندارد و حتی مربیان رشته های رزمی می توانند در این دوره ثبت نام و پس از موفقیت در دوره های آموزشی کارت مربی گری در یافت کنند.
    در پایان این نشست حکم مسوولیت ورزش بادی بیوتی در مشهد به خانم اقا میری اهدا شد

    برچسب ها بادی بیوتی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *