×
×
جدیدترین‌‌ها

بازیکن تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان:

  • کد نوشته: 53610
  • آبان 27, 1401
  • پس از ۵ سال دوری از میادین جهانی، عملکرد خوبی داشتیم
    بازیکن تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان:

     

     

    به گزارش نخست نیوز 

    ندا پنجه‌باشی گفت: عملکرد تیم ملی ایران با توجه به اینکه ۵ سال از میادین برون‌مرزی دور بوده است رضایت‌بخش بود.

    ندا پنجه‌باشی از سطح بالای مسابقات جهانی خبر داد و اظهار کرد: تیم‌هایی در مسابقات جهانی شرکت می‌کنند که از آمادگی مطلوبی برخوردارند. عملکرد تیم ملی ایران با توجه به اینکه ۵ سال از میادین برون‌مرزی دور بوده، رضایت‌بخش است، ضمن اینکه تیم‌ها بسیار رشد کرده بودند، اما درنهایت باید نظرات کادر فنی و کارشناسان مربوطه را شنید.

    وی نداشتن جسارت را یکی از مشکلات تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان برشمرد و اظهار کرد: حمایت‌های فدراسیون تاکنون رضایت‌بخش بوده است.

    همچنین منصوره زارعی دیگر بازیکن تیم ملی والیبال نشسته بانوان، بابیان اینکه به‌کارگیری جوانان در تیم ملی والیبال نشسته بانوان ثمربخش بوده، اظهار کرد: عملکرد تیم ازنظر فنی تقریبا رضایت‌بخش بود، ضمن اینکه یک سال به‌طور مداوم در حال تمرین هستیم و مشکل خاصی وجود ندارد و شرایط فعلی تیم مطلوب است.

    وی میزبانی بوسنی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: به علت استقرار سالن تمرین، سالن غذاخوری و سالن مسابقات در کنار یکدیگر مشکلی برای رفت‌وآمد وجود نداشت و ما خستگی بین راه نداشتیم.

    زارعی در خصوص تفاوت نتایج رقابت‌های والیبال نشسته آقایان و بانوان عنوان کرد: تیم ملی والیبال نشسته آقایان ۹ دوره قهرمانی پارالمپیک و قهرمانی چندین دوره رقابت‌های جهانی و آسیایی را در کارنامه خود دارد و تیم ملی والیبال نشسته بانوان برای رسیدن به نتایج این‌چنینی راه دوری ندارد.

    بازیکن تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان ادامه داد: در این دوره از مسابقات در گروه سختی قرار گرفتیم و متاسفانه نتوانستیم در جمع ۴ تیم برتر گروه و نهایتا ۸ تیم برتر مسابقات قرار بگیریم و این نتیجه، ارتباطی به حمایت‌ها از سمت فدراسیون ندارد چراکه تمام آنچه را که نیاز است فدراسیون در اختیار تیم قرار داده است و تیم ملی والیبال نشسته بانوان به‌زودی شگفتی‌ساز می‌شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *