×
×
جدیدترین‌‌ها

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به وزیر دفاع اوکراین: سلاح نمی‌دهیم

  • کد نوشته: 51837
  • آبان 3, 1401
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفتگوی تلفنی با وزیر دفاع اوکراین تأکید کرد که این رژیم هرگز به اوکراین سلاح نمی‌دهد.
    وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به وزیر دفاع اوکراین: سلاح نمی‌دهیم

    به گزارش نخست نیوز ، به نقل از روزنامه رأی الیوم، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مکالمه تلفنی با الکسی رزنیکوف، وزیر دفاع اوکراین از کشته شدن اوکراینی‌ها به دلیل جنگ در این کشور ابراز تأسف و از بحران انسانی ابراز نگرانی کرد.

    گانتس بر حمایت رژیم صهیونیستی از اوکراین و تلاش‌های انسانی صورت گرفته تأکید کرد.

    وزیر دفاع اوکراین نیز گانتس را در جریان تحولات جنگ گذاشت.

    گانتس بر موضع رژیم صهیونیستی درباره حمایت از ملت اوکراین و غرب و پایبندی نهاد امنیتی اسرائیل به حمایت از اوکراین از طریق ارسال کمک‌های انسانی و تجهیزات دفاعی تأکید کرد.

    دو طرف با برگزاری مذاکرات برای کمک به اوکراین برای ارتقای سامانه هشدار سریع غیرنظامی توافق کردند. همچنین توافق کردند که طی هفته‌های آتی به تماس‌های خود ادامه بدهند.

    گانتس همچنین تأکید کرد که با توجه به محدودیت‌های عملیاتی که رژیم صهیونیستی با آن مواجه است نمی‌تواند به اوکراین سلاح بدهد.

    پنجشنبه وزیر خارجه اوکراین در گفتگو با یائیر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواهان سامانه دفاع هوایی و موشکی و تکنولوژی شد.

    ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین گفته است: اسرائیل به شکل عملی از اوکراین حمایت نمی‌کند. اسرائیل از کرملین می‌ترسد و برای همین به ما سامانه پدافندی نمی‌دهد. تل‌آویو دست کی‌یف را برای حفاظت از حریم هوایی‌اش در مقابل موشک‌ها و هواپیماهای بدون سرنشین روسی خالی بازگردانده است. اگر اوکراین می‌توانست از حریم هوایی خود حفاظت کند، این همه موشک و پهپاد به آن اصابت نمی‌کردند.

    منبع: ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *