×
×
جدیدترین‌‌ها

فرماندار شهریار تاکید کرد
لزوم اجرای دقیق مصوبات و محدودیت‌های کرونایی در سطح شهرستان شهریار

  • کد نوشته: 5087
  • اردیبهشت 2, 1400
  • فرماندار شهریار با تاکید بر لزوم اجرای دقیق مصوبات و محدودیت‌های کرونایی در سطح شهرستان شهریار گفت: تمامی نهادها باید با حساسیت نسبت به اجرای مصوبات ستاد ملی، استانی و شهرستانی اقدام کنند.

    لزوم اجرای دقیق مصوبات و محدودیت‌های کرونایی در سطح شهرستان شهریار

    به گزارش نخست نیوز، فرماندار شهریار با تاکید بر لزوم اجرای دقیق مصوبات و محدودیت‌های کرونایی در سطح شهرستان شهریار گفت: تمامی نهادها باید با حساسیت نسبت به اجرای مصوبات ستاد ملی، استانی و شهرستانی اقدام کنند.

    نورالله طاهری در تشریح وضعیت شیوع کرونا ویروس در شهرستان شهریار اظهارکرد: موج جدید کرونا در کشور به وقوع پیوسته و متاسفانه در حال حاضر تقریبا تخت‌های بیمارستانی شهرستان پر است. و افزایش تعداد آمار ابتلا و بستری ناشی از این بیماری ادامه دارد.

    وی افزود: بی تردید محدودیت های تعیین شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا باید به صورت کامل اجرا شود که در سطح شهرستان بر روند اجرای مصوبات نظارت دقیقی اعمال شده البته در فرایند بازدیدهای میدانی، مشاهده شده که در برخی نقاط شهرستان این موضوع کامل اجرا نشده است. قطعا موضوع تعارف بردار نیست و با متخلفان برخورد خواهد شد.

    فرماندار شهرستان شهریار ادامه داد: دستورات ستاد کرونا استان به صورت مداوم به سازمان‌ها و نهادهای مختلف ابلاغ می‌شود. لذا تمامی نهادها باید با حساسیت نسبت به اجرای مصوبات ستاد ملی، استانی و شهرستانی اقدام کنند. تمامی دستگاه‌های مربوطه در این خصوص بدون هیچ گونه تعارفی موظف به اجرای محدودیت‌ها هستند و در این مسیر از همه امکانات برای اجرای محدودیت‌های ابلاغی در شهرستان استفاده خواهد شد و با به کارگیری تمامی ظرفیت اکیپ‌های بازرسی و نظارت با ساماندهی و هماهنگی معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری، اداره صمت، نیروی انتظامی و اتاق اصناف در سطح شهرستان برای کنترل این بیماری تلاش خواهیم کرد.

    فرماندار شهرستان شهریار تاکید کرد: به‌طور قطع در این شرایط باید با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و رعایت بدون تعارف محدودیت ها توسط دستگاه های مختلف و افزایش پوشش واکسیناسیون و از همه مهم تر ادامه مشارکت و تعامل همگانی از این پیک عبور کنیم و بر این ویروس منحوس فائق آییم.

    منبع: ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *