×
×
جدیدترین‌‌ها

قطع اینترنت و جبران خسارت‌های مردم

  • کد نوشته: 50522
  • مهر 15, 1401
  • مخابرات بسته‌های اینترنت می‌فروشد برای استفاده اما به انحای مختلف اینترنت را قطع می‌کند در حالیکه امروزه همه امور اجرایی جامعه وابسته به اینترنت است و فضای مجازی هم مردم را چنان به خود وابسته کرده که راه گریزی از آن نیست !
    قطع اینترنت و جبران خسارت‌های مردم

    نخست نیوز : ابراهیم ناظمی -بسته‌های اینترنت زمان‌دار، و گران از یک‌سو و قطع اینترنت و تعطیلی کار و کسب مردم از سوی دیگر موجب زیان‌های فراوان به مردم می‌شود، در این حال آیا شرکت مخابرات نباید ضرر و زیان مردم را جبران نماید؟
    وابستگی انجام همه امور اجتماعی و خدماتی و حتی خانواده و همچنین خریدوفروش مایحتاج عمومی مردم ، همه به اینترنت وابسته است و قطع بودن اینترنت ضمن اخلال درروند مسایل خانواده و اجتماع وزندگی و کار و کسب ،اعصاب و روان مردم را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد، و البته بسیاری از امور نیز در قالب کانال‌های ارتباطی و خبری میسر است.
    اگر قطع شدن اینترنت دلایل امنیتی و سیاسی هم داشته باشد انگار دولتیان فقط باید در امان باشد، پس انجام امور مردم و خانواده‌ها و کسبه بازار و ارتباطات ضروری جامعه چه می‌شود.
    امروزه مخابرات به‌مانند یک سازمان امنیتی و اقتصادی صرف عمل می‌کند که در بحث امنیت یک‌جانبه نگری دارد و در بُعد اقتصادی تنها منافع خود را لحاظ می‌کند و به مردم پاسخگو نیست شاید به این دلیل است که نیمی از مدیریت وزارت ارتباطات بر عهده و تحت اختیار سپاه پاسداران قرار دارد و سیاست‌های آن‌یک سویه و به نفع تنها مخابرات پیش می‌رود و منافع مردم و حال‌وروز آنان و سلامتی روان و حقوق اجتماعی و مادی آن‌ها، موردتوجه و عنایت متولیان قرار نمی‌گیرد!

    برچسب ها ابراهیم ناظمی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *