×
×
جدیدترین‌‌ها

انصاری: مبارزه با استکبار به ویژه با آمریکا از اصول ایران است

  • کد نوشته: 50254
  • مهر 10, 1401
  • معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امسال در شرایطی به استقبال روز ۱۳ آبان می‌رویم که ملت ما مجددا از ناحیه آمریکا دچار فتنه‌هایی شده، اما ملت مصمم و غیور تحت زعامت رهبر انقلاب مهیاست تا این روز را به عنوان یک روز ماندگار و فراموش نشدنی خلق کند.
    انصاری: مبارزه با استکبار به ویژه با آمریکا از اصول ایران است

    به گزارش نخست نیوز ، حجت الاسلام محمد مهدی عرب انصاری، معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سخنانی در نشست هماهنگی برگزاری روز ملی مبارزه با استکبار جهانی (۱۳ آبان) گفت: ۱۳ ابان سه مناسبت دارد ؛ تبعید امام به ترکیه، به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۷. این تحولات موجب شد روز ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار نامگذاری شود.
    وی ادامه داد: مبارزه با استکبار به ویژه با آمریکا از اصول خدشه ناپذیر ایران و رهنمودهای امامین انقلاب اسلامی است.
    وی تاکید کرد: امسال در شرایطی به استقبال این روز می رویم که ملت ما مجددا از ناحیه آمریکا دچار فتنه هایی شده اما ملت مصمم و غیور تحت زعامت رهبر انقلاب مهیاست تا این روز را به عنوان یک روز ماندگار و فراموش نشدنی خلق کند.

    وی درباره برگزاری راهپیمایی روز ۱۳ آبان در استان‌ها و شهرستان‌ها گفت: با توجه به رخدادهای اخیر طبیعتا تب برگزاری روز ۱۳ آبان بالاست و به نظر می رسد با شکوه بتوانیم این راهپیمایی را برگزار کنیم. تجارب عملکرد دستگاه ها در این مناسبت هم وجود دارد و برای این مناسبت از وجود سخنرانان ملی در استان‌ها استفاده خواهیم کرد و درباره آن بررسی اولیه انجام شده است.
    عرب انصاری تصریح کرد: به نظر می‌آید راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی جزو برنامه‌های پر تجربه استان هاست. خوشبختانه مدارس و دانشگاه ها امسال بازگشایی شده است، گرچه روز ۱۳ آبان جمعه است اما پیش بینی این است که استقبال خوبی می شود.
    وی گفت: در تهران در مقابل لانه جاسوسی تجمع برگزار می شود اما در استان ها راهپیمایی و تجمع در مکان‌های برگزاری نماز جمعه انجام می‌شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *