×
×
جدیدترین‌‌ها

نهادهای فرهنگی خراسان رضوی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

  • کد نوشته: 49722
  • ۰۹ تیر ۱۴۰۱
  • پنج نهاد فرهنگی خراسان رضوی تفاهم‌نامه همکاری بارویکرد هم‌افزایی در سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی امضا کردند.
    نهادهای فرهنگی خراسان رضوی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

    نخست نیوز :سیده بهجت موسوی مقدم-
    به گزارش خبرنگار نخست هنری ، حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی در جمع معاونین و مدیران فرهنگی با اشاره به سالروز تاسیس این نهاد در اولین روز تیرماه سال ۱۳۶۰ که روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی به‌فرمان رهبر انقلاب بوده است ،گفت: درراستای رسیدن به اهداف فرهنگ انقلابی و استفاده از ظرفیت بالقوه درمسیر ایجاد جامعه دینی باید عملیات فرهنگی مشترکی با رویکرد هم‌افزایی دراستان انجام می‌شد تا شاهد نتایج امیدآفرین درراستای منویات رهبرمان باشیم.
    وی در ادامه سازمان تبلیغات،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ،بسیج دانشجویی ،جبهه فرهنگی خراسان رضوی و سپاه امام رضا ( ع) را پنج نهاد فرهنگی دانست وبیان کرد: رصد و شناسایی مسائل فرهنگی درسته استان و شهرستان‌ها وهم افزایی درراستای تشکل‌های مردمی و حلقه‌های میانی برای حل مشکلات ،رشد و توسعه موضوعات فرهنگی ،اجتماعی و عملیات مشترک از چهار محور اقدامات و اهداف است.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز در ادامه در جمع اصحاب رسانه خاطرنشان کرد : حلقه‌ی مفقوده دراستان همین هم‌افزایی ست و این باعث می‌شود جریان مردمی حوزه‌ی فرهنگ دراستان تقویت شود .
    محمدحسین زاده گفت: مجموعه و دستگاه‌های مختلف با ظرفیت‌های متفاوتی بادرکنار هم قرار گرفتن سعی می‌کنند مشکلات مختلف حوزه‌های فرهنگی راحل وبه نتیجه و جایگاه بالایی برسانند.
    محمدجواد ابراهیمی معاون فرهنگی سپاه امام رضا ( ع) نیز اظهار کرد: جوانان قراراست پرچمی راکه نسل اول انقلاب به همراه داشته رادست بگیرند وبرای انجام وپیشبرد اهداف نظام به حضور نیروهای تازه‌نفس نیازارد ، امروزه در آستانه‌ی گام دوم انقلاب ما شاهد رویش جوانانی هستیم که حضور خود را برای پیشرفت وادامه انقلاب نشان داده‌اند.
    سید رضا موسوی دبیر ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: رویداد پیشگام که با حضور افراد دغدغه مند برای حل مشکلات هر منطقه و استان نیز یک نقطه کانونی است زیرا محوریت جوانان و فعالیت‌های آنان مهم‌ترین گام می‌باشد.
    صادق حسنی مقدم جانشین بسیج دانشجویی خراسان رضوی در ادامه این مطالب خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دانشگاه مبدا تحول در جامعه ست ،مسئله فرهنگ نیز سیستمی است وکارفرهنگی متغیر درکنارهم قرارگرفتن دستگاه‌ها می‌تواند خلا و مشکلات راازبین ببرد.
    وی در پایان اظهار داشت: ظرفیت بسیج دانشجوئی این امکان را فراهم آورده تابااستفاده از جامعه جوان و باانگیزه ،نگاهی نو به مسایل داشته باشد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *