×
×
جدیدترین‌‌ها

هماهنگی مرزی ایران و عراق برای تسهیل تردد زائران اربعین

  • کد نوشته: 46492
  • مرداد 17, 1401
  • فرمانده مرزبانی فراجا اعلام کرد که برای تسهیل تردد و امنیت زائران در مرزها، دیپلماسی و هماهنگی‌های مرزی جمهوری اسلامی ایران و عراق در بالاترین سطح ممکن انجام شده است.
    هماهنگی مرزی ایران و عراق برای تسهیل تردد زائران اربعین

    به گزارش نخست نیوز ، سردار احمد علی گودرزی در بازدید از زیرساخت‌ها و سازه‌های در دست اقدام مرز خسروی برای تردد زائران اربعین در شهرستان قصر شیرین، گفت: یکی از وظایف مهم مرزبانی در ماموریت بزرگ اربعین، ایجاد امنیت و تامین زیر ساخت‌ها برای زائران عتبات است که بحمدالله با تلاش مرزبانان این زمینه در نقطه صفر مرزی خسروی و هنگ مرزی قصرشیرین ایجاد شده است.

    وی با تاکید بر لزوم هماهنگی و تعامل سایر دستگاه‌ها و نهادهای متولی در ماموریت اربعین، افزود: برای تسهیل تردد و امنیت زائران در مرزها، دیپلماسی و هماهنگی‌های مرزی جمهوری اسلامی ایران و عراق در بالاترین سطح ممکن انجام شده است.

    گودرزی ماموریت مرزبانان در اربعین حسینی را جلوه‌ای از خدمت بی‌منت دانست و اظهارکرد: تا اتمام مأموریت بزرگ اربعین حسینی در خدمت زوار هستیم و کارکنان فرماندهی مرزبانی در مرزها در این مسیر از هیچ کوششی برای تأمین امنیت زائران و خدمات‌رسانی به آنها دریغ نخواهند کرد.

    فرمانده مرزبانی انتظامی با بیان اینکه اربعین زمان زنده نگهداشتن یاد و پیروی از شهدای کربلا است، خاطرنشان کرد: این راهپیمایی عظیم، وحدت و انسجام ملت ایران در مقابل دشمنان نظام اسلامی را نشان می‌دهد و دشمنان بدانند راه مقاومت و ایستادگی هر روز پررنگ‌تر خواهد بود.

    بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی مرزبانی فراجا، در این بازدید فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه، امام جمعه و فرماندار شهرستان قصرشیرین و … نیز حضور داشتند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *