×
×
جدیدترین‌‌ها

دستگیری دوفتنه گربا سابقه اقدامی امنیتی است نه سیاسی

  • کد نوشته: 45338
  • تیر 25, 1401
  • حمیدرضا ترقی شب گذشته در جمع اعضای موتلفه اسلامی پیرامون اقدام قوه قضائیه درخصوص تهیه کیفر خواست برای فائزه هاشمی و دستگیری مصطفی تاج زاده از اعضای حزب منحله مشارکت واز عوامل فتنه های بعد از انقلاب گفت:
    دستگیری دوفتنه گربا سابقه اقدامی امنیتی است نه سیاسی

    نخست نیوز : کارنامه سیاه و پر از فتنه انگیزی و تقلب و همکاری با ضد انقلاب و هم آهنگی با براندازان و منافقین واپوزسیون این افراد سرشار از اهانت به نظام و اسلام و رهبری وحرکت در جهت منافع قدرتهای استکباری و استعماری آمریکا و انگلیس است .
    اینان نه تنها اصلاح طلب نیستند بلکه افساد طلبند وتمام تلاش خود را در طی سه دهه گذشته صرف منحرف کردن انقلاب از ریل اصلی آن یعنی خط امام و رهبری کرده اند .
    قائم مقام حزب موتلفه اسلامی افزود : زندان رفتن در جمهوری اسلامی بخاطر اقدام علیه امنیت ملی ؛ نشانه بغی وحرکت انسان در مسیر شیطان وبر ضد حکومت الهی است ، همراهی با شیطان افتخار نیست بلکه شرمندگی و خجالت دارد .
    این مرد و زن که در ضدیت با حکومت دینی و رهبری و ولایت فقیه وغربگدائی وخود تحقیری وامام زدائی از انقلاب
    مخرج مشترک دارند در فتنه 18 تیر سال 78 و فتنه خرداد 88 وفتنه سال 98 موثر ترین عناصر بوده وودردوسال اخیر یا سوءاستفاده از مدارا و سعه صدر نظام از هیچ گونه تخریب و اهانت وشبهه افکنی علیه نظام و رهبری دریغ نکرده وبه فریب و منحرف کردن اقشار جامعه وسوق دادن آنها به نافرمانی مدنی و اغتشاش مشغول بوده اند .
    اینان جزء خائنینی هستند که با امضاء بیانیه خواستار عدم انتقام خون سردار سلیمانی و سازش با ترامپ شدند
    اینان جزء فتنه گرانی هستند که در 18 تیر 78 با دانشگاه و دانشجو کاری کردند که هنوز دانشچو با سیاست آشتی نکرده است .
    اینان در فتنه 88 کشور را 8 ماه به بهانه دروغین تقلب به خسارت و خرابکاری و اغتشاش و ناامنی مبتلا کردند
    وزندان نتوانست آنها را ادب کند
    تاج زاده در سمت معاون سیاسی وزارت کشور پر تقلب ترین انتخابات تاریخ انقلاب را در مجلس ششم برگزار ولکه ننگی برجمهوریت نظام زد واگر دخالت رهبری نبود انتخابات را به ابطال کشیده بود .
    اینان و طرفدارانشان که امروز بخاطر دستگیر و کیفر خواست قوه قضائیه علیه اینان ؛ به طرفداری این مجرمین و خائنان به آرمانهای امام و انقلاب پرداخته اند به استناد سخنان تاج زاده بدنیال اصلاحات سخت برای منحرف کردن روند انقلاب از مسیر اصلی آن و ارتجاع و بازگشت نظام به وابستگی و مزدوری آمریکا و تسلیم کردن کشور به غرب وپذیراندن تمدن غرب بجای تمدن نوین اسلامی بر ملت ایرانند .
    اینان با براندازان خارج نشین همصدا و هم آهنگند
    اینان وجودشان در داخل جامعه عامل ازبین بردن امنیت روانی و امید و آسایش شهروندان است .
    اینان عامل زنده نگه داشتن فتنه 88 وطمع ورزی و اشتباه محاسباتی غرب علیه کشورمان هستند
    ما از اقدام قوه قضائیه در برخورد با این مجرمین خائن به آرمانهای انقلاب حمایت و خواستار اشد مجازات برای
    آنان بدون اقماض هستیم .زیرا کسی که چندین با به جرم اقدام علیه امنیت کشور محکوم شود و ادب نشود معلوم است که اصلاح شدن نیست .
    دبیر حز ب موتلفه استان خراسان د رادامه سخنان خود به سالگرد شهادت هزاران نفر در حادثه مسجد گوهرشاد که با کشف حجاب رضا خانی مخالفت و از حجاب اسلامی حمایت کردند اشاره کرد و گفت : امروز بی حجابی به ابزار تقابل با نظام اسلامی و جلوگیری از جامعه سازی اسلامی در گام دوم انقلاب تبدیل شده است .
    وی افزود دولتهای گذشته باید بخاطر عدم اجرای قانون عفاف و حجاب بازخواست شده و بجرم ترک فعل واجب محاکمه شوند . وی ضمن تشکر از دولت سیزدهم بخاطرشروع اجرای قانون عفاف حجاب از دستگاههای دولتی و وابسته به دولت ؛ گفت اگر ادارات دولتی و بانکها و شرکتهای دولتی و شهرداریها و پیشخوانها و تمام مراکزی که مجوز دولتی دارند و از بودجه دولت استفاده میکنند مثل مترو و هواپیما و فرودگاه و راه آهن و تاکسی واتوبوس ملزم به رعایت قانون عفاف و حجاب شود و با متخلفین برخود قاطع قضائی بشود ؛ سیمای جامعه اصلاح و اسلامی خواهد شد .
    وی به ضرورت اقدام هماهنک و موازی دستگاههای فرهنگی و اجرائی و صنفی در خصوص فراهم کردن لباس مناسب پوشش اسلامی در بازار و فراهم کردن تسهیلات ازدواج جوانان وتعیین لباس فرم برای مراکز آموزشی و اداری مثل بسیاری از کشور های دنیا اشاره وافزود: چطور بخاطر فرهنگ سازی در جامعه دوسال همه عادت به زدن ماسک برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا کردند ! و بدون ماسک به هیچ کس خدمات بانکی و حمل و نقل و غیره داده نمیشد و همه آنرا پذیرفتند ، حالا برای جلوگیری از انتشار ویروس فساد اخلاقی وضد اسلامی نمیشود جلو بی حجابی سازمان یافته ومتکی به سیاستهای دشمنان انقلاب گرفت ؟
    این عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی از همه مومنین و غیرتمندان جامعه خواست در تجمع روز سه شنبه حامیان حجاب شرکت و نشان دهند که رعایت حجاب خواست اکثریت مردم ایرانست .
    ترقی در پایان سخنانش تعیین خطیب صهیونیستی درنمازروز عرفه و در مسجد الحرام ؛ توسط عربستان سعودی را محکوم و این اقدام سعودی را مقابله با فلسفه حج ابراهیمی و رمی شیاطین دانست و افزود آل عیسی از علمای جاهل و طرفدار عادی سازی روابط ریاض با صهیونیستها و ضد آرمان ملت فلسطین است و تعیین آن به امامت نماز روز عرفه
    اهانت به جهان اسلام و خیانت به آرمان آزادی قدس شریف بو د.

    برچسب ها حمیدرضا ترقی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *