×
×
جدیدترین‌‌ها

حمیدی: دو مجموعه ورزشی را می‌سازم

  • کد نوشته: 44604
  • تیر 9, 1401
  • در مراسم بازدید مسوولین از مراحل ساخت مجموعه تحصیلی هنرستان سردار شهید قاسم سلیمانی .
    حمیدی: دو مجموعه ورزشی را می‌سازم

    نخست نیوز : همزمان با افتتاح هنرستان کار و دانش دخترانه شهید قاسم سلیمانی عملیات احداث مجموعه ورزشی نیز در حاشیه شهر مشهد آغاز خواهد شد.
    بر اساس بازدید سردار یعقوبعلی نظری ، استاندار خراسان رضوی به همراه معاونان و ارجائی شهردار مشهد از مراحل ساخت و احداث مجموعه هنرستان دخترانه سردار دل‌ها قاسم سلیمانی که با کمک ، همراهی و مشارکت ۵۰درصدی خیر محترم مجموعه مهندس رضا حمیدی مدیر گروه فرش آغازشده بود مقرر شد افتتاح این مجموعه تحصیلی در هفته دولت انجام شود.
    همچنین در همین راستا با نظارت و مشارکت دکتر خدایی معاون عمرانی استانداری ، شهرداری و بخشی از خیرین مجموعه ورزشی در حاشیه این هنرستان به مساحت ۶۰۰ متر هم‌زمان با آغاز هفته دولت یکم شهریورماه کلنگ زنی شود.
    در این مجموعه ورزشی مشارکت شهرداری ۵۰ درصد توافق شد که مقررشد شهرداری قبل از شروع کار 50درصد مشارکت خود را پرداخت کند و آقای حمیدی به همراه سایر خیرین نیز ۵۰درصد باقی‌مانده احداث مجموعه ورزشی را بر عهده بگیرند.
    مدیر گروه مشهد همچنین از ساخت یک مجموعه ورزشی دیگر برای استفاده و بهره‌برداری جوانان و نوجوانان سرزمین خورشید در جوار بارگاه منور حضرت امام رضا علیه‌السلام خبر داد و گفت: مصمم هستیم که مجموعه ورزشی دیگری در صورت پرداخت 50 درصد تعهد معوقه دولت در ساخت هنرستان سردار سلیمانی در مشهد احداث کنیم.
    حمیدی در حاشیه برگزاری این مراسم به خبرنگار ما گفت: پروژه احداث هنرستان فنی و حرفه‌ای شهید سردار سلیمانی در منطقه قلعه ساختمان مشهد احداث شد و قرار است همزمان با آغاز هفته دولت در سال جاری افتتاح و به بهره‌برداری برسد.
    مهندس حمیدی ،مدیر گروه مشهد اظهار داشت : هم‌اکنون ساختمان هنرستان صد در صد تمام شده و ساختمان آموزشگاه فنی و حرفه ای بیش از 60درصد انجام شده است و امیدواریم با مساعدت بخش دولتی این پروژه به بهره‌برداری برسد.
    وی خاطرنشان کرد : بخش اعظم اعتبار این پروژه توسط خیرین پرداخت‌شده است و بر اساس تعهد ۵۰درصد اعتبار پروژه دولتی است .
    وی افزود: این پروژه از ابتدای فروردین سال قبل با مساحت بیش از پنج هزار مترمربع در سه‌طبقه و ۲۵ کلاس پیش‌بینی‌شده است.
    وی ادامه داد :خوشبختانه شهرداری مشهد در خصوص واگذاری زمین به‌موقع به تعهد خود جامع عمل پوشاند که جای تشکر بسیار دارد.
    وی خاطرنشان کرد : قریب به ۵۸ سال است که به‌صورت خستگی‌ناپذیر در عرصه صنعت کشور کار می‌کنم و در این مدت با همکاری دوستان و بستگان و عمدتاً تحت نام گروه مشهد، نسبت به تاسیس و ساخت ۱۳ واحد صنعتی در رشته‌های فرش ماشینی، پتو، چرم، نان ماشینی، حوله، ریسندگی و رنگرزی در شهرهای کاشان، رشت، قم و مشهد اقدام کرده‌ام یا دردست اقدام می باشد . امروز در تلاش هستم که خدمات خداپسندانه را برای این مرزوبوم به یادگار بگذارم .
    مدیر گروه مشهد می گوید: مصمم هستم روند خدمات خیرخواهانه را در راستای حمایت از خانواده‌ها با خرید و در اختیار گذاشتن بیش از صد چرخ‌خیاطی در حاشیه شهر مشهد ادامه دهم تا این خانواده‌ها حاصل فعالیت‌ها و تلاش خود را به منزل ببرند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *