×
×
جدیدترین‌‌ها

راز خوشبختی !!

  • کد نوشته: 44153
  • تیر 2, 1401
  • امن، امین، امانت‌دار و امان از صفاتی است که هر کس داشته باشد باید با او رفیق شد.
    راز خوشبختی !!

    نخست نیوز : اصلا این روزها که همه به‌شدت درگیر و گرفتار زندگی، تورم، گرانی لحظه‌به‌لحظه کالاها و مسایل و مشکلات عدیده درمان، اجاره خانه و … هستیم وجود یک دوست یا همکار با صفاتی همچون امین و امان به‌واقع نعمتی است وصف‌ناپذیر.
    این روزها و در برابر انبوه گرفتاری‌ها و دغدغه‌های ذهنی وجود چنین فردی در کنارمان می‌تواند مایه دلگرمی و آرامش باشد.این روزها پیدا کردن آدمی که امین و خوب باشد کاری است کارستان!
    آدمی که یار و همراه باشد و در یک کلمه ” دوست واقعی ” باشد یک نعمت است. دوستی که محرم دل باشد و غمخوار و همیشه در دسترس و دنبال مادیات نباشد واقعا یک نعمت است.
    اما چه کنیم که متاسفانه در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که همه دنبال پول و پارتی، و زد و بند، رانت و رانت‌خواری، ثروت‌اندوزی و خلاصه اینکه فقط دنبال مادیات هستند. در این مسیر و هدف دست به هر کاری می‌زنند از خیانت‌درامانت گرفته تا نامردی و آدم‌فروشی. انصافا در چنین فضایی که اعتمادی به هم نداریم و همه با سو‌ء ظن به رفتارها و اعمال هم نگاه می‌کنیم چگونه می‌توانیم زندگی کنیم.
    ظریفی درباره دوست و یار خوب در این اوضاع زندگی گفته “همیشه دعا کنید که در مسیر زندگی‌تان همواره با آدم‌های خوب روبه‌رو شوید”.
    به‌راستی مواجهه شدن با آدم‌های خوب در مسیر زندگی یک نعمت و راز خوشبختی و آرامش است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *