×
×
جدیدترین‌‌ها

سخنگوی حزب اسلامی کار:
با جبهه اصلاح‌طلبان ایران هماهنگ هستیم

  • کد نوشته: 4338
  • فروردین 27, 1400
  • سخنگوی حزب اسلامی کار گفت: حزب اسلامی کار در خصوص انتخابات شورارهای شهر و روستا و همچنین انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، برنامه‌ریزی، هماهنگی و همکاری نزدیکی با مجموعه جبهه اصلاح طلبان ایران خواهد داشت.

    با جبهه اصلاح‌طلبان ایران هماهنگ هستیم

    به گزارش نخست نیوز، سخنگوی حزب اسلامی کار گفت: حزب اسلامی کار در خصوص انتخابات شورارهای شهر و روستا و همچنین انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، برنامه‌ریزی، هماهنگی و همکاری نزدیکی با مجموعه جبهه اصلاح طلبان ایران خواهد داشت.

    محمد نیشابوری  درباره آخرین اخبار انتخاباتی حزب اسلامی کار اظهار کرد: حزب اسلامی کار همان طور که پیش تر هم گفته شده از اعضای قدیمی جبهه اصلاحات بوده و همواره در هماهنگی با این جبهه عمل کرده است. حالا نیز در جبهه اصلاح طلبان ایران همان همراهی را خواهد داشت.

    وی ادامه داد: حزب ما در خصوص انتخابات شورارهای شهر و روستا و همچنین انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، برنامه ریزی، هماهنگی و همکاری نزدیکی با مجموعه جبهه اصلاح طلبان ایران خواهد داشت.

    سخنگوی حزب اسلامی کار گفت: ما معتقد هستیم با اتحاد و وحدت باید به انتخابات 1400 ورود پیدا کنیم. همه احزاب اصلاح طلب باید حول یک محور، چه در لیست شوراهای شهر و روستا و چه در حمایت از یک گزینه واحد، گرد هم آیند.

    وی سپس گفت: در چند ماه گذشته نیز ما در این جبهه حضور فعال داشتیم. دبیر کل حزب اسلامی کار نایب رئیس جبهه اصلاح طلبان است و من نیز عضو کمیته استان ها هستم؛ بنابراین همانند دیگر اعضای این جبهه نظرمان را در خصوص همه مواردی که مطرح می شود اعلام می کنیم تا در نهایت بر اساس  نظر اجماعی تصمیم گیری کنیم.

    نیشابوری در پایان گفت: با توجه به راهبردهای انتخاباتی جبهه اصلاح طلبان ایران، با پرشور و آزادانه برگزار شدن انتخابات های پیش رو، حتما جبهه اصلاح طلبان حضور فعالانه ای در عرصه انتخابات، چه در شهرستان ها و چه در کلان شهرها خواهد داشت.

    منبع: ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *