×
×
جدیدترین‌‌ها

سفیر ایران در بلاروس: نصرت الهی در انتظار مجاهدان فلسطینی است

  • کد نوشته: 40226
  • اردیبهشت 11, 1401
  • سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس در سخنرانی خود به مناسبت روز قدس ضمن بیان این که نصرت الهی در انتظار مجاهدان فلسطینی است، خواستار حمایت ملت ها و دولت های مسلمان از مبارزات رهایی بخش ملت فلسطین شد.
    سفیر ایران در بلاروس: نصرت الهی در انتظار مجاهدان فلسطینی است

    به گزارش نخست نیوز ، سعید یاری سفیر کشورمان در بلاروس طی سخنانی که به مناسبت روز قدس در مراسم نماز جمعه مسجد مسلمانان مینسک انجام شد، با اشاره به تدبیر دوراندیشانه امام خمینی ( ره )، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان ” روز قدس “، این تدبیر را الهام بخش بیداری و همبستگی امت اسلام در حمایت از ملّت مظلوم فلسطین و زنده نگه داشتن آرمان آزادی اولین قبله مسلمین و عمل به آموزه‌ قرآنی «ظلم ستیزی » دانست.

    این دیپلمات کشورمان تاکید کرد: موضوع فلسطین دل همه آزادی خواهان جهان را به درد آورده و حمایت از ملت مظلوم فلسطین به معیاری برای آرمان عدالت طلبی و انسان دوستی تبدیل شده و جمهوری اسلامی ایران با افتخار در کنار ملت فلسطین ایستاده است.

    سفیر ایران در بلاروس: نصرت الهی در انتظار مجاهدان فلسطینی است

    وی همچنین با تاکید بر اینکه نصرت الهی در انتظار مجاهدان فلسطینی است، خواستار حمایت ملت ها و دولت های مسلمان و آزادی خواه جهان از مبارزات رهایی بخش ملت فلسطین شد.

    برچسب ها سعید یاری

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *