×
×
جدیدترین‌‌ها

اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز قدس در کردستان

  • کد نوشته: 39863
  • اردیبهشت 8, 1401
  • رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان مسیر‌های راهپیمایی روز قدس در استان را اعلام کرد.
    اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز قدس در کردستان

    به گزارش نخست نیوز حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات گفت: این مراسم در سنندج از مسیر میدان آزادی -خیابان فردوسی- میدان انقلاب اسلامی- خیابان امام خمینی (ره) – سه راه حبیبی خواهد بود.

    او گفت: راهپیمایی روز قدس در کامیاران حدفاصل میدان امام خمینی (ره) خیابان امام خمینی (ره) – چهارراه اصلی شهر برگزار خواهد شد، و در بیجار نیز نظیر همین مراسم با حضور برادران و خواهران شیعه و سنی از میدان طالقانی- خیابان امام خمینی (ره) تا میدان فاضل گروسی برگزار می‌شود.

    رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: راهپیمایی در دیواندره در مسیر «میدان قلم- خیابان امام خمینی (ره) -میدان لاله‌های واژگون»؛ سروآباد «میدان شهید عبدالعظیم- خیابان معلم- میدان شهید مرادی» و سقز از «میدان قدس- خیابان جمهوری اسلامی تا میدان جمهوری اسلامی» برگزار خواهد شد.

    او می گوید: برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس در بانه از مقابل اداره اوقاف و امورخیریه تا خیابان و میدان امام خمینی (ره) این شهر خواهد بود.همچنین در قروه این حضور حماسی از مقابل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان به طرف میدان شهید سلیمانی برگزار خواهد شد.

    به گفته سادات: راهپیمایی روز قدس در مریوان از مسیر چهار راه شهرداری به سمت میدان شهید فهمیده- چهارراه اصلی شهر برگزار خواهد شد، و در دهگلان نیز مردم از میدان بسیج تا میدان معلم اعلام حضور و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی به دنیا نشان خواهند داد.

    رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان از عموم مردم جهت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، دعوت کرد و گفت: این مراسم در سراسر استان همزمان ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *