×
×
جدیدترین‌‌ها

حزب‌الله:
دشمنان لبنان برای پیشبرد نبرد سیاسی هماهنگ با خواسته‌های آمریکا تلاش می‌کنند

  • کد نوشته: 37430
  • فروردین 10, 1401
  • معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان طی اظهاراتی درباره انتخابات لبنان گفت که دشمنان برای پیشبرد نبرد سیاسی در راستای سیاست‌های آمریکا تلاش می‌کنند.
    دشمنان لبنان برای پیشبرد نبرد سیاسی هماهنگ با خواسته‌های آمریکا تلاش می‌کنند

    به گزارش نخست نیوز ، به نقل از العهد، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در دیدار با جمعی از اعضای «مجمع علمای مسلمان» لبنان گفت که حزب الله تصمیم گرفت با دو عنوان مشخص و مرتبط با هم وارد عرصه انتخابات شود که در آن ها سیاست با توسعه و پیشرفت در هم آمیخته است.

    معاون سید حسن نصرالله افزود: ما با دو عنصر سیاست و مقاومت مانع تلاش بیگانگان جهت کنترل انتخابات سیاسی لبنان از سوی بیگانگان می‌شویم. ما تلاش می‌کنیم تا از لبنان محافظت کنیم و از حمله اسرائیل و ادامه اشغالگری آن جلوگیری کنیم.

    شیخ نعیم قاسم ادامه داد: ما در خدمت مردم در سطوح اقتصادی و اجتماعی و نهادهای دولتی هستیم و به نمایندگی از آنها برای رسیدگی به پرونده‌هایشان اقدام می‌کنیم.

    وی خاطرنشان کرد: از زمان شروع تبلیغات انتخاباتی، شعار برخی از مخالفان ما، شعار مقابله با سلاح حزب الله و تلاش برای از بین بردن این قدرت و از بین بردن حضور فعال و تاثیرگذار ما در عرصه انتخابات است.

    معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان ادامه داد: حزب‌الله امیدوار است که با کمک متحدان داخلی‌اش، یک تجربه انتخاباتی پیشرو داشته باشیم که با برنامه‌های انتخاباتی رقابت کند و عدالت را برای لبنان و استقلال شهروندان از خارجی‌ها را به ارمغان بیاورد، اما دشمنان می‌خواستند این انتخابات یک نبرد سیاسی باشد.

    شیخ نعیم قاسم تأکید کرد، حزب‌الله باید این نکته را توجه داشته باشد که نبرد انتخاباتی سیاسی با آمریکا و همراهان آن، نبردی است که آینده لبنان را رقم می زند و انشاءالله در این نبرد با استواری و قدرت خود پیروز خواهیم شد.

    وی در پایان گفت: مردم لبنان هژمونی و قیمومیت آمریکا و پروژه تسلط اسرائیل بر فرآیندهای سیاسی و نظامی لبنان را نمی‌پذیرند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *