×
×

رئیس دومای روسیه بر ضرورت توقف ارسال سلاح و مزدور از سوی غرب به اوکراین تاکید کرد

  • کد نوشته: 36460
  • اسفند 29, 1400
  • رئیس مجلس دومای روسیه امروز (شنبه) تاکید کرد، آمریکا و کشورهای عضو ائتلاف ناتو باید تحویل سلاح و اعزام نیروهای مزدور به اوکراین را متوقف کنند.
    رئیس دومای روسیه بر ضرورت توقف ارسال سلاح و مزدور از سوی غرب به اوکراین تاکید کرد

    به گزارش نخست نیوز ، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ویاچسلاو ولودین، رئیس مجلس دومای روسیه تاکید کرد: آمریکا و کشورهای ائتلاف ناتو باید از تامین سلاح و نیروهای مزدور برای اوکراین دست بردارند.

    به گفته این قانونگذار روس، مزدورانی که وارد صفوف گردان‌های ملی‌گرای اوکراینی می شوند، “در خاک کشورهای عضو ناتو و با رضایت رهبران آنها به استخدام در آمده‌اند.”

    وی همچنین خاطرنشان کرد که ملی‌گرایان اوکراینی هر روز “از مردم غیرنظامی به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند.”

    این قانونگذار روس تصریح کرد که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و متحدانش در ناتو که خواهان صلح هستند، “اول از همه باید از خودشان شروع کنند.”

    به گفته ویاچسلاو ولودین، تقصیر آنهاست که امکان حل و فصل اوضاع در اوکراین، غیرنظامی ساختن این اوضاع و نازی زدایی این کشور کاهش می یابد.

    این قانونگذار روس تاکید کرد: مسئولیت مستقیم تمامی رویدادهایی که امروز در اوکراین اتفاق می‌افتد اعم از مرگ غیرنظامیان و جریان آوارگان با واشنگتن و بروکسل است.

    علاوه بر این، ولودین همچنین تاکید کرد که به اعتقاد وی، واشنگتن و ناتو نمی‌خواهند اوکراین به یک کشور مستقل و خارج از بلوک‌ها تبدیل شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *