×
×
جدیدترین‌‌ها

باهر به دنبال حضور ثابت در تیم ملی شمشیربازی سابر

  • کد نوشته: 30380
  • دی 23, 1400
  • ملی پوش سابر ایران می گوید، به دنبال تثبیت حضورش در تیم ملی است و امیدوارم است نتایج خوبی در جام جهانی گرجستان بگیرد.
    باهر به دنبال حضور ثابت در تیم ملی شمشیربازی سابر

    به گزارش نخست نیوز ، فرزاد باهر درباره ی اهمیت نتیجه جام جهانی گرجستان در تثبیت حضورش در تیم ملی شمشیربازی سابر بیان کرد: همانطور که می دانید برای المپیک توکیو انتخاب نشدم با این وجود انگیزه ام را از دست ندادم و بهتر از قبل تمرین کردم. در حال حاضر هم شرایط خوبی دارم و امیدوارم در جام جهانی گرجستان نتایج خوبی بگیرم و بتوانم حضورم را در تیم ملی تثبیت کنم.

    او در مورد مهمترین اهدافش در سال ۲۰۲۲ تاکید کرد: رویدادهای سال ۲۰۲۲ نه تنها برای من بلکه برای تیم ملی سابر خیلی مهم است. تمام تلاشمان را می کنیم رنکینگ تیم را ارتقاء دهیم. مهمترین رقابت ما بازی های آسیایی است و امیدوارم بهترین نتیجه را در آن رویداد کسب کنیم.
    باهر در پاسخ به این پرسش که چرا در تیم ملی سابر حضور ثابت نداشت، تاکید کرد: در تیم، چهار نفر حضور دارند و انتخاب نفرات بستگی به آمادگی آنها دارد. من در دو دوره بازی های آسیایی حضور داشتم و آن موقع کادرفنی صلاح دانست که در ترکیب تیم باشم. برای المپیک توکیو خودم هم به این نتیجه رسیدم که آمادگی لازم را نداشتم و در آن دوران آقای فتوحی خیلی بهتر از من بود. الان تجربه همه اعضای تیم خوب است و تیم یک دستی داریم و امیدوارم با این تیم نتایج خوبی بگیریم.

    او در مورد اینکه تیم سابر با وجود جدا شدن پیمان فخری همچنان انسجام خود را حفظ کرده است؟ تاکید کرد: ما بازیکنان تیم نزدیک ۱۴-۱۵ سال است که با هم هستیم و مانند یک خانواده ایم . هر کسی از بیرون بیاید متوجه صمیمیت بین بازیکنان می شود.

    باهر در پاسخ به این پرسش که بند مالی عجیب در قرارداد او هم وجود دارد یا خیر؟ تصریح کرد: خیر، من در تیم مس سونگون هستم که مدیرعامل ورزشی دارد و باید تشکر کنم که در شمشیربازی تیم داری کرد. البته قراردادهای شمشیربازی هر چند نسبت به سال گذشته بهتر شده اما باز هم تعریفی ندارد. مس در آخرین لحظات تصمیم گرفت در لیگ شرکت کند و امیدوارم سال آینده تیم بهتری در سه اسلحه داشته باشد و قراردادها هم بهتر شود.

    او افزود: اصل قرارداد ما شاید مالیات قرارداد ورزشکاران رشته های دیگر باشد. امیدوارم مسئولان فدراسیون پیگیر حضور اسپانسر ها باشند. خود ما برای حضور تیم مس سونگون خیلی پیگیری کردیم و استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی هم پیگیر بودند. امیدوارم سال آینده قرارداد های بهتری ببندند تا تیم های دیگر هم ببینند که باید مبلغ قراردادها را بالا ببرند و نباید با ۱۰ تا ۲۰ میلیون بازیکنان را به خدمت بگیرند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *