×
×
جدیدترین‌‌ها

حاج علی اکبری: حاج قاسم نماد بصیرت فاطمی در معرکه ها است

  • کد نوشته: 28799
  • دی 7, 1400
  • رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: حاج قاسم نماد بصیرت فاطمی در معرکه ها است. نگاه وی به جمهوری اسلامی، نگاه فاطمی به ولایت علوی است. او یک لحظه از امامش فاصله نگرفت و یک لحظه تردید پیدا نکرد.
    حاج علی اکبری: حاج قاسم نماد بصیرت فاطمی در معرکه ها است

    به گزارش نخست نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری صبح امروز در همایش سیاسی فرماندهان نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه پذیرش ولایت علی بن ابی طالب ورود به حصن امنی است، اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) پس از وفات پیامبر از حقیقت ولایت علوی پرده برداری کرد. در این مقطع فرونشاندن آتش فتنه و دفاع از حصار ولایت کار حضرت فاطمه(س) بود.

    وی ادامه داد: دوران ما دوران عجیبی است و دورانی است که سرمایه گذاری فاطمی به نتیجه اولیه خود رسیده است. در جریان انقلاب اسلامی اولین بخش فدک حضرت فاطمه آزادسازی شد. ایران بخشی از فدک است، البته فدک الزهرا کل زمین است و باید آزاد شود. از لحظه این آزادسازی، انواع فتنه ها هم شروع شد، هیچ‌ فتنه ای به پیچیدگی ۸۸ نبود.

    حاج علی اکبری خاطرنشان کرد: جریان فتنه ۸۸ شباهت عجیبی با فتنه عصر فاطمه دارد. افرادی معرکه گردان شدند که پرچمداری آنها فضا را غبارآلود و مبهم کرد. فضا چنان غبارآلود شد و سوالات و ابهامات مختلف ایجاد شد اما آنچه ما را نجات داد، ولایت فاطمی(س) بود که در رهبر انقلاب متجلی است.

    وی در پایان با اشاره به اینکه پیروان ولایت مانند شهید سلیمانی در فرونشاندن آتش فتنه نقش مهمی داشتند، خاطرنشان کرد: حاج قاسم نماد بصیرت فاطمی در معرکه ها است. نگاه وی به جمهوری اسلامی، نگاه فاطمی به ولایت علوی است. او یک لحظه از امامش فاصله نگرفت و یک لحظه تردید پیدا نکرد. مسیر آینده ما هم حرکت در مسیری است که حاج قاسم نشانه گذاری کرده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *