×
×
جدیدترین‌‌ها

خورد راکت در نزدیکی سفارت آمریکا در «منطقه سبز»

  • کد نوشته: 28157
  • آذر 28, 1400
  • منابع عراقی می‌گویند صدای انفجار در منطقه سبز بغداد شنیده شده و گزارش‌ها از برخورد دو فروند راکت در نزدیکی پایگاه سوم توحید حکایت دارد.
    خورد راکت در نزدیکی سفارت آمریکا در «منطقه سبز»

    به گزارش نخست نیوز ، رسانه‌های عراقی بامداد یکشنبه از شنیده‌شدن صدای انفجار در پایتخت این کشور خبر دادند.

    کانال تلگرامی «صابرین‌نیوز» نوشت که این صدای انفجار در «منطقه سبز» بغداد شنیده شده است.

    به نوشته این رسانه عراقی، آژیرهای هشدار در داخل منطقه سبز به‌صدا درآمده و سامانه پدافند هوایی سفارت آمریکا در بغداد نیز فعال شده است.

    صابرین‌نیوز دقایقی بعد گزارش داد: «دو فروند راکت در نزدیکی پایگاه سوم توحید [داخل سفارت آمریکا در منطقه سبز] سقوط کرده است».

    این رسانه عراقی سپس نوشت سطح هشدار و آماده‌باش در سفارت آمریکا به بالاترین سطح رسیده و تمام ورودی‌ها به منطقه سبز مسدود شده است.

    دقایقی بعد، خبرگزاری «اسپوتنیک» نیز به نقل از یک منبع امنیتی عراقی در بغداد نوشت: «سفارت آمریکا در منطقه سبز در مرکز بغداد با راکت هدف قرار گرفته شد. حداقل دو موشک در مجاورت سفارت آمریکا اصابت کرد و تا کنون اطلاعاتی از تلفات در دست نیست».

    صابرین‌نیوز سپس با بیان اینکه گزارش‌های اولیه، منطقه خیابان فلسطین در بغداد را محل شلیک راکت‌ها اعلام کرده‌اند، افزود: «یکی از راکت‌ها در داخل حیاط سفارت آمریکا فرود آمد و راکت دوم بر اثر شلیک سامانه پدافند هوایی ساقط شد و به بیرون سفارت سقوط کرد».

    این رسانه سپس به نقل از نهاد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق در تایید اخبار خود، نوشت: «منطقه سبز بغداد با دو راکت کاتیوشا هدف قرار گرفت».

    برچسب ها سفارت آمریکا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *