×
×
جدیدترین‌‌ها

آنچلوتی:
کیفیت لازم برای قهرمانی را داریم

  • کد نوشته: 27123
  • آذر 17, 1400
  • سرمربی رئال مادرید بر این باور است که تیمش توانایی و کیفیت لازم برای قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را دارد.
    کیفیت لازم برای قهرمانی را داریم

    به گزارش نخست نیوز  و به نقل از مارکا، پیروزی‌های پیاپی رئال مادرید ادامه دارد. رئال این بار در لیگ قهرمانان اروپا با دو گل اینتر را شکست داد تا با اقتدار و به عنوان تیم نخست صعودش را به دور بعد جشن بگیرد.

    آنچلوتی بعد از بازی گفت: خوشبختانه تیم بازی به بازی در حال بهتر شدن است و اکنون تمرکز و توازن بیش‌تری در خط دفاعی داریم. گاهی اوقات با قدرت به حریف فشار نمی‌آوریم و گاهی اوقات هم زیبا بازی نمی‌کنیم اما در کل از عملکرد تیم راضی هستم و تیم قدرتمندی داریم.

    او ادامه داد: رئال مادرید کیفیت لازم برای قهرمانی در لالیگا را دارد و برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هم با حریفان رقابت خواهد کرد. به نظرم هیچ تیمی در لیگ قهرمانان اروپا از قبل قهرمان نیست و همه تیم‌ها باید برای قهرمانی رقابت کنند و تلاش داشته باشند. تیم‌های وجود دارند که کیفیت بیش‌تری از ما دارند اما رئال هم تجربه و کیفیت بالایی دارد.

    او درباره این سوال که آیا دوست دارد بارسلونا به دور بعد صعود کند، گفت: برایم مهم نیست. من بازی بارسلونا را نگاه می‌کنم و بعد از آن هم منتظر قرعه‌کشی خواهم شد.

    سرمربی رئال درباره یوویچ گفت: او در این بازی هم خوب ظاهر شد و به خط حمله کمک کرد. هنوز وضعیت بنزما مشخص نیست و نمی دانیم که آیا به داربی خواهد رسید یا نه.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *