×
×
جدیدترین‌‌ها

" علی بهرامی زاده" در هفته بسیج اعلام کرد
عملیات اجرایی ناحیه صنعتی زاوه آغاز شد

  • کد نوشته: 25760
  • آذر 3, 1400
  • مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی از آغاز عملیات اجرایی ناحیه صنعتی زاوه با حضور "محسن زنگنه" نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه، زاوه و مه ولات خبر داد.
    عملیات اجرایی ناحیه صنعتی زاوه آغاز شد

    نخست نیوز – به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی، بهرامی زاده گفت: پس از سالها انتظار مردم شریف شهرستان زاوه عملیات خاکی ناحیه صنعتی در زمینی به وسعت 25 هکتار در این منطقه آغاز شده است.
    وی بیان کرد: امسال زمینه ایجاد چهار ناحیه صنعتی جدید در شهرستانهای مختلف فراهم شد که در نخستین گام از اجرای این طرحها، عملیات ساخت ناحیه صنعتی زاوه آغاز گردید.
    مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: پیش از این مطالعات و مکان یابی لازم از نظر فنی، اقتصادی و زیست محیطی در کارگروه های مختلف برای ایجاد ناحیه صنعتی زاوه انجام گرفته بود که امروز کلنگ عملیات خاکی آن به زمین زده شد.
    بهرامی زاده اظهار داشت: برآورده های اولیه حاکی از آن است که حدود 300 واحد تولیدی می توانند در ناحیه صنعتی زاوه مستقر شوند، پس از انجام عملیات خاکی و مشخص شدن میزان زمین های صنعتی، اقدامات لازم برای ایجاد زیرساختهای آن نظیر برق و آب و گاز انجام می گیرد.
    وی پیش بینی کرد که تا دهه فجر امسال زمینه واگذاری اراضی ناحیه صنعتی زاوه به سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی بخش خصوصی فراهم شود.
    مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی درباره مزیتهای صنعتی شهرستانهای زاوه، مه ولات و تربت حیدریه گفت: تاکنون دو شهرک صنعتی تربت حیدریه شماره 1 و 2، ناحیه صنعتی رباط سنگ “شهید رضوی” و ناحیه صنعتی مه ولات در این منطقه ایجاد شده است.
    بهرامی زاده افزود: شهرک صنعتی تربت حیدریه شماره 2 ، ناحیه صنعتی “شهید رضوی” رباط سنگ و ناحیه صنعتی مه ولات در مجموع 286 هکتار زمین در اختیار دارند و 14 واحد صنعتی با اشتغال 270 نفر در این شهرک و نواحی صنعتی فعال هستند که زمینه فعالیت عمده آنها صنایع غذایی است.
    گفتنی است،”محسن زنگنه” نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات نیز در مراسم آغاز عملیات اجرایی ناحیه صنعتی زاوه به مزیتهای اقتصادی شهرستانهای مزبور در حوزه فرآوری پسته و زعفران اشاره کرده و خواستار ایجاد منطقه پایلوت صنایع غیرفلزی در شرق کشور با محوریت خراسان رضوی شده بود که مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان در این زمینه قول مساعدت داد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *