×
×
جدیدترین‌‌ها

رونمایی از کتاب مجموع سخنرانی های همایش بین المللی گفتگوهای بینا فرهنگی خراسان

  • کد نوشته: 25286
  • آبان 28, 1400
  • با حضور معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از کتاب مجموعه سخنرانی های همایش بین المللی گفتگوهای بینا فرهنگی رونمایی شد.
    رونمایی از کتاب مجموع سخنرانی های همایش بین المللی گفتگوهای بینا فرهنگی خراسان
    به گزارش نخست نیوز ، با حضور افشین تحفه گر معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و اعضای شورای سیاستگذاری همایش بین المللی گفتگوهای بینا فرهنگی با محوریت میراث فرهنگی معنوی خراسان رونمایی شد.
    این کتاب چکیده ای است از 28 سخنرانی انجام شده در همایش بین المللی گفتگوهای بینا فرهنگی خراسان بزرگ که با هدف جاودانه ساختن این رویداد مهم فرهنگی نگارش یافته است.
    در این مراسم همچنین از اعضای ستاد اجرایی این همایش تجلیل به عمل آمد.
    افشین تحفه گر معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در این مراسم بر تاثیرگذاری این همایش تاکید کرد و گفت: کلیه شرکت کنندگان این همایش، ارزیابی مثبتی از همایش داشتند و بر لزوم تداوم این همایش ها تاکید می کردند.
    شایان ذکر است همایش بین المللی گفت‌وگوهای بینافرهنگی خراسان بزرگ موضوع بند۳ تفاهم نامه مشترک میان آستان قدس رضوی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تاریخ ۲۶ تا ۲۹ تیرماه جاری در چهار وبینار با سخنرانی اساتید برجسته علمی و فرهنگی داخلی و خارجی از کشورهای ترکمنستان، تاجیکستان، افغانستان، ازبکستان، هندوستان، پاکستان، سریلانکا و بنگلادش در دانشکده ادبیات و علوم انسانی به صورت مجازی _ حضوری برگزار گردید.
    برچسب ها ️افشین تحفه گر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *