×
×
جدیدترین‌‌ها

ارائه خدمات سرپایی به ۲۱ هزار زائر/انتقال ۱۱۸ مصدوم به کشور

  • کد نوشته: 2500
  • آبان 8, 1397
  • معاون عملیات سازمان امداد و نجات، گزارشی از پوشش امدادی اربعین حسینی، از ٢١ مهر ۶ آبان ۹۷، در قرارگاه های مرزی کشور، ارائه داد. شاهین فتحی، در گفتگو با گشت و گذار، با اشاره به مراجعه ۴۶ هزار و ۳۰۲ نفر از زائران اربعین به قرارگاه های مرزی هلال احمر، گفت: ۱۹۹ نفر به […]

    ارائه خدمات سرپایی به ۲۱ هزار زائر/انتقال ۱۱۸ مصدوم به کشور


    معاون عملیات سازمان امداد و نجات، گزارشی از پوشش امدادی اربعین حسینی، از ٢١ مهر ۶ آبان ۹۷، در قرارگاه های مرزی کشور، ارائه داد.

    شاهین فتحی، در گفتگو با گشت و گذار، با اشاره به مراجعه ۴۶ هزار و ۳۰۲ نفر از زائران اربعین به قرارگاه های مرزی هلال احمر، گفت: ۱۹۹ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و ۲۱ هزار و ۲۵۶ نفر از خدمات سرپایی امدادی و درمانی برخوردار شدند.

    وی با اشاره به تست فشارخون و قند خون ۱۲ هزار و ۲۵۶ نفر از زائران، افزود: ۱۲ هزار و ۲۴۰ نفر نیز در این بازه زمانی، اسکان داده شدند.

    فتحی در ادامه به ارائه خدمات سازمان امداد و نجات در کشور عراق اشاره کرد و گفت: استقرار ٣٠ دستگاه آمبولانس و ٨دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه استقرار خودروها امدادی در حله، کاظمین، شهرنجف، مسیر پیاده روی بین نجف تا کربلا و شهر کربلا، از جمله امکانات هلال احمر در عراق است.

    وی در عین حال از انتقال ۱۱۸ مصدوم از عراق به داخل کشور از طریق مرز های مهران و شلمچه خبر داد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *