×
×
جدیدترین‌‌ها

توزیع علوفه برای آهوان منطقه شکار ممنوع قراویز

  • کد نوشته: 2438
  • آبان 7, 1397
  • رئیس اداره حفاظت محیط زیست سرپل ذهاب از توزیع بیش از ۴۰۰ کیلوگرم جو و علوفه برای آهوان در منطقه شکار و تیراندازی ممنوع قراویز خبر داد. به گزارش گشت و گذار به نقل از رئیس اداره حفاظت محیط زیست سرپل ذهاب از توزیع بیش از ۴۰۰ کیلوگرم جو و علوفه برای آهوان در منطقه […]

    توزیع علوفه برای آهوان منطقه شکار ممنوع قراویز


    رئیس اداره حفاظت محیط زیست سرپل ذهاب از توزیع بیش از ۴۰۰ کیلوگرم جو و علوفه برای آهوان در منطقه شکار و تیراندازی ممنوع قراویز خبر داد.

    به گزارش گشت و گذار به نقل از رئیس اداره حفاظت محیط زیست سرپل ذهاب از توزیع بیش از ۴۰۰ کیلوگرم جو و علوفه برای آهوان در منطقه شکار و تیراندازی ممنوع قراویز خبر داد.

    شهرام مظفری زاده رئیس اداره حفاظت محیط زیست سرپل ذهاب با اعلام این خبر گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و کمبود علوفه برای آهوان منطقه شکار و تیراندازی ممنوع قراویز، نسبت به تهیه بیش از ۴۰۰ کیلوگرم جو و علوفه اقدام که توسط محیط بانان این شهرستان در منطقه مذکور توزیع شد.

    وی افزود: پایش منطقه توسط محیط بانان سرپل ذهاب بطور مداوم صورت می گیرد و در صورت بروز هرگونه تخلف با شکارچیان برخورد قانونی بعمل خواهد آمد.

    منطقه شکار و تیراندازی ممنوع قراویز سرپل ذهاب با وسعت حدود ۴ هزار هکتار زیستگاه مناسبی برای آهوان ایرانی در غرب کشور به شمار می‌رود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *