×
×
جدیدترین‌‌ها

جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح های اولویت دار استان خوزستان برگزار شد

  • کد نوشته: 24184
  • آبان 20, 1400
  • پیرو دو سفر قبلی سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور به استان خوزستان، عصر سه شنبه جلسه هماهنگی و توافق دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برای اجرای طرح‌های اولویت دار این استان به ریاست معاون اول رییس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
    جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح های اولویت دار استان خوزستان برگزار شد

    به گزارش نخست نیوز ، محمد مخبر در این جلسه با اشاره به مشکلات استان خوزستان، شهر اهواز و برخی شهرستان های دیگر استان در زمینه عدم دسترسی به آب آشامیدنی سالم و مصارف کشاورزی و همچنین مشکلات آبگرفتگی شهرهای این استان بر ضرورت اتمام و تکمیل طرح های مرتبط با فاضلاب اهواز، طرح آبرسانی غدیر و جمع آوری آب های سطحی تاکید کرد.

    همچنین معاون اول رییس جمهور ضرورت همکاری دولت و بخش خصوصی برای اتمام طرح های نیمه تمام عمرانی و اقتصادی را خاطرنشان ساخت.

    در این جلسه که وزرای راه و شهرسازی، نفت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، رفاه، کار و تامین اجتماعی، جهاد کشاورزی معاون اجرایی رییس جمهور، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، استاندار خوزستان و معاونین وزرا و نمایندگان دستگاه های مختلف حضور داشتند، تصمیمات و ترتیبات لازم در خصوص توافقات میان دستگاه های اجرایی و بانک های عامل با استانداری خوزستان به منظور اجرای طرح های اولویت دار عمرانی و نیز طرح های اقتصادی در راستای اشتغال زایی جوانان و رفع مشکلات زیرساختی در این استان اتخاذ شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *