×
×
جدیدترین‌‌ها

بازداشت عامل فرهنگ ستیز فضای مجازی

  • کد نوشته: 24113
  • آبان 18, 1400
  • معاون فضای مجازی دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از بازداشت عامل فرهنگ ستیز فضای مجازی در این شهر خبر داد.
    بازداشت عامل فرهنگ ستیز فضای مجازی

    به گزارش نخست نیوز ، حمید نادریان با اشاره به راه اندازی سامانه ارتباط مستقیم شهروندان همه شهرستانها با دادستان مرکز استان گفت: این سامانه موسوم به “سامد ک. ب” است که با هدف ارتباط گیری، وصول گزارشات و اطلاعات مردمی در سطح استان فعال شده و تا کنون اخبار و اطلاعات متعددی از طریق عموم مردم و با استفاده از نرم افزارهای مطرح به این سامانه واصل شده است.

    وی افزود: اخیرا گزارشی در خصوص فعالیت ناهنجار جوانی بومی به “سامد ک. ب” و نیز پلیس فتا واصل گردیده که موید اختیار اسم مستعار *j.j* در فضای مجازی و راه اندازی صفحه اینستاگرامی و در نتیجه اجرای ویدئوهای زنده هنجارشکنانه بوده است.

    معاون دادستان یاسوج تصریح کرد: این فرد بومی، مخاطبین مختلفی را در صفحه شخصی خود جذب نموده که بعضاً با به اشتراک گذاری مطالب سخیف و غیر اخلاقی و همچنین بدون در نظر داشتن وضعیت سنی، جنسیتی و اجتماعی مخاطبین، از افراد ناشناس دعوت و انتشار تصاویر مستهجن را در صفحه خود تسهیل می نماید.

    نادریان خاطر نشان کرد: معاونت فضای مجازی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان ک. ب با صدور دستور قضایی مبنی بر دستگیری متهم و توقیف سامانه های رایانه ای نامبرده اقدام کرد که با تلاش پلیس محترم فتا متهم سریعا دستگیر و بازداشت شد.

    وی ضمن تشکر از هوشیاری، احساس مسئولیت، همکاری و مشارکت بسیار خوب مردم فهیم و متدین استان با مجموعه قضایی و پلیس جهت برخورد با عاملان اشاعه فساد و فحشاء در جامعه تاکید کرد: معاونت فضای مجازی دادسرای مرکز استان و مأموران پلیس فتا، ضمن بکارگیری ظرفیت های موجود و رصد شبانه روزی فضای مجازی با جدیت و قاطعیت، افرادی را که با اقدامات غیراخلاقی و انتشار تصاویر، ویدئو کلیپ و مطالب نامتعارف سعی در اشاعه فساد جهت ایجاد انحرافات اخلاقی جوانان، نوجوانان و ابتذال خانواده ها دارند، مورد پیگرد و برخورد جدی قرار می دهد.

    معاون دادستان یاسوج با اطمینان دادن به مردم مبنی بر محرمانه بودن موارد ارسالی اظهارکرد: شهروندان ارزشمند استان کهگیلویه و بویراحمد می توانند از طریق خط ارتباطی سامد ک. ب با شماره
    ۰۹۱۷۲۱۰۹۷۷۳ گزارشات و مطالب خود را جهت بررسی ارسال نمایند و اطمینان داشته باشند که تمام گزارشات و موارد واصله به این سامانه کاملاً محرمانه و محفوظ خواهد ماند.

    به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، نادریان بیان کرد: تمام گزارشات بدواً راستی آزمایی خواهد شد و هویت فرد ارسال کننده گزارش نیز کاملاً محرمانه و مکتوم باقی می ماند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *