×
×
جدیدترین‌‌ها

الکاظمی:
عاملان سوءقصد را به خوبی می‌شناسیم

  • کد نوشته: 23981
  • آبان 17, 1400
  • نخست‌وزیر عراق با اشاره به هدف قرار گرفتن منزل شخصی او در بامداد روز یکشنبه گفت: ما به خوبی می‌دانیم چه کسانی این سوءقصد را انجام داده‌اند و آنها را تعقیب خواهیم کرد.
    عاملان سوءقصد را به خوبی می‌شناسیم

    به گزارش نخست نیوز ، «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق یکشنبه شب در جلسه فوق العاده هیئت دولت اظهار داشت که «منزل وی هدف حمله مستقیم پهپادها قرار گرفت. این اقدام ناجوانمردانه شایسته افراد شجاع و بیانگر اراده عراقی‌ها نیست».

    به گزارش بغداد الیوم، وی افزود: «کشور ما چالش‌های زیادی را پشت سر گذاشته است و توانستیم بحران‌های اقتصادی و بهداشتی را حل کنیم. عراق از بحران فروپاشی قیمت‎های نفت و سیاست‌های غلط دولت‌های گذشته عبور کرده است».

    الکاظمی خاطرنشان کرد: «نتایج انتخابات و بررسی شکایات به دولت مربوط نمی‎شود و وظیفه ما تامین مالی و امنیتی برگزاری انتخابات بوده است».

    وی ادامه داد: «کسانی که جنایت دیروز را مرتکب شدند تعقیب خواهیم کرد، آنها را به خوبی می شناسیم و تحت تعقیب قرار خواهیم کرد».

    ستاد اطلاع‌رسانی عراق بامداد یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که طرح حمله یک پهپاد بمبگذاری شده به محل اقامت نخست وزیر عراق در منطقه سبز بغداد با شکست مواجه شد و الکاظمی جان سالم به در برد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *