×
×
جدیدترین‌‌ها

با انتخاب وزیر اقتصاد پاسخ دشمن‌شکن به آمریکا بدهیم!

  • کد نوشته: 2363
  • آبان 5, 1397
  • عضو فراکسیون امید در موافقت با وزیر پیشنهادی اقتصاد گفت: در مقابل تصمیم نابخردانه آمریکا و عیادی آن در خصوص ۱۳ آبان، با رای اعتماد قاطع به پاسخ دشمن‌شکن به آمریکا بدهیم. به گزارش گشت و گذار، رمضانعلی سبحانی‌فر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز شنبه و در موافقت با […]

    با انتخاب وزیر اقتصاد پاسخ دشمن‌شکن به آمریکا بدهیم!


    عضو فراکسیون امید در موافقت با وزیر پیشنهادی اقتصاد گفت: در مقابل تصمیم نابخردانه آمریکا و عیادی آن در خصوص ۱۳ آبان، با رای اعتماد قاطع به پاسخ دشمن‌شکن به آمریکا بدهیم.

    به گزارش گشت و گذار، رمضانعلی سبحانی‌فر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز شنبه و در موافقت با وزیر پیشنهادی اقتصاد اظهار داشت: ما در مقابل یک تصمیم مهم داخلی و خارجی قرار گرفته ایم. چند ماهی است ثبات اقتصادی به هم خورده و هر روز فشار اقتصادی بیشتری بر مردم وارد می شود. از طرفی در مقابل آمریکا و عیادی این کشور قرار گرفته ایم و خزانه‌داری آمریکا به عنوان پایگاه جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران تعریف شده است.

    وی گفت: دشمن هر روز برنامه های اقتصادی ما را دنبال می کند تا از این ناحیه صدمه ای به کشور ما بزند. آمریکا برای ۱۳ آبان برنامه‌ریزی کرده تا حداکثر استفاده را ببرد. آیا وقت آن نیست در مقابل این تسلیم نابخردانه آمریکا و عیادی آن رای قاطع و پاسخی دشمن‌شکن بدهیم و وزیر اقتصاد را انتخاب کنیم؟

    عضو فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: وزیر پیشنهادی اقتصاد با شجاعت در مقابل رانت‌خواری و ویژه‌خواری ایستاده است. ایشان از خانواده ای کشاورز است و دغدغه مردم را خوب می‌فهمد.

    وی ادامه داد: آقای دژپسند بنیانگذار زیرساختهای اقتصادی شفاف و اقتصاد مبتنی بر تجارت الکترونیک است و با تیم اقتصادی دولت هماهنگی کامل دارد.

    عضو فراکسیون امید افزود: آقای دژپسند توانمندی لازم را برای استقرار تیم اقتصادی در کمترین زمان دارد و به تئوری های اقتصادی هم مسلط است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *