×
×
جدیدترین‌‌ها

انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان پستان در مشهد راه اندازی شد

  • کد نوشته: 22592
  • آبان 1, 1400
  • علی ارباب | نخست نیوز سامانه غربالگری و انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان پستان روز چهارشنبه طی مراسمی همزمان با هفته سلامت بانوان در بیمارستان ناظران مشهد راه‌اندازی شد. خانم دکتر رضایی کارشناس مسئول برنامه های سرطان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این مراسم گفت: انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در […]

    انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان پستان در مشهد راه اندازی شد

    علی ارباب | نخست نیوز

    سامانه غربالگری و انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان پستان روز چهارشنبه طی مراسمی همزمان با هفته سلامت بانوان در بیمارستان ناظران مشهد راه‌اندازی شد.

    خانم دکتر رضایی کارشناس مسئول برنامه های سرطان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این مراسم گفت: انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در راستای توانمندسازی زنان به منظور خود مراقبتی، پیشگیری و درمان اثر بخش سرطان پستان تشکیل شده است.
    دکتر خدیجه رضایی افزود: امیدواریم با اهداف و رسالتی که این انجمن در دستور کار خود دارد، دستاوردهای بزرگی را در کنترل و درمان سرطان به دست آوریم.

    رئیس مرکز رادیوتراپی و انکولوژی رضا (ع) نیز گفت: انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان پستان در مشهد در راستای مسوولیت های اجتماعی، فعالیت خود را همزمان با هفته بانوان آغاز کرده است.
    دکتر فاطمه ورشویی همچنین به راه اندازی سامانه غربالگری سلامت زنان اشاره کرد و افزود: در این چارچوب غربالگری سرطانهای زنان در سه حوزه ماموگرافی، سونوگرافی، پاپ اسمیر و معاینه توسط پزشک به صورت رایگان از اول تا ۱۹ آبان ماه ارائه خواهد شد.
    ۲۴ تا ۳۰ مهرماه هفته سلامت بانوان در کشور نامگذاری شده است.

    بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی ناظران مشهد ویژه درمان بیماران سرطانی از بهمن ماه سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز کرده است، تمامی عملیات احداث این بیمارستان مجهز و پیشرفته توسط خیران سلامت انجام شده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *