×
×
جدیدترین‌‌ها

پیام تبریک افشین تحفه گر به مناسبت روز ملی صادرات

  • کد نوشته: 22352
  • مهر 29, 1400
  • افشین تحفه گر – نخست نیوز – نامگذاری روز ۲۹ مهرماه هر سال در تقویم مناسبتهای ملی کشور به عنوان روز صادرات مبین اهتمام جدی وراسخ مدیریت کلان دولت و فعالان عرصه های مختلف و متنوع صنعتی، تولیدی و تجاری کشور به منظور توسعه صادرات غیر نفتی و توسعه اقتصادی کشور است. همچنین روز صادرات […]

    پیام تبریک افشین تحفه گر به مناسبت روز ملی صادرات

    افشین تحفه گرنخست نیوز – نامگذاری روز ۲۹ مهرماه هر سال در تقویم مناسبتهای ملی کشور به عنوان روز صادرات مبین اهتمام جدی وراسخ مدیریت کلان دولت و فعالان عرصه های مختلف و متنوع صنعتی، تولیدی و تجاری کشور به منظور توسعه صادرات غیر نفتی و توسعه اقتصادی کشور است. همچنین روز صادرات بهانه ای بمنظور قدردانی از طلایه داران جبهه صادرات وتجارت جهانی ،این سربازان خدوم و ایثارگر و بسیجیان جبهه جنگ و نبرد اقتصادی با دنیای استعمار و استکبار جهانیست که در سخت ترین شرایط همت خویش را معطوف به آبادانی و توسعه کشور نموده‌اند. همچنین فرصتی است مغتنم برای تبادل افکار و اندیشه ها و بهره گیری از خرد جمعی در راستای شناخت تنگناها ، بررسی راهکارهای نیل به هدف والای جهش صادرات که بی تردید وظیفه ای ملی و دینی است. صادرات موتور محرکه اقتصاد و رمز بقای کشور در بازارهای فرامرزی و تثبیت نقش و جایگاه کشور در عرصه اقتصاد جهانی است. صادرات به طور اعم و صادرات فرآورده های چاپی و بسته بندی به صورت اخص علاوه بر ارزآوری و تولید ثروت، صدور فرهنگ، تعظیم شعائر ملی وتقویت حضور غیر تجاری یک ملت در دنیای پیرامونی را فراهم آورده و مسیری روشن وهموار برای توسعه ارتباطات بین المللی ودیپلماسی عمومی بین ملت‌ها وخالق فرصتهای تاریخی است. صادرات و افزایش توان رقابت پذیری محصولات با دیگر کشورها از نشانه های مهم بلوغ اقتصادی و رونق کسب و کار در هر جامعه ای است. بی تردیدصنعت فرابخشی وبین بخشی چاپ وبسته بندی پیشران توسعه صادرات بوده و تجهیز ناوگان چاپی کشور و استان به دستگاه ها وماشین آلات مدرن چاپی وبسته بندی در کنار اتخاذتدابیر مناسب بمنظور جذب سفارشات چاپی کشورهای همسایه آسیای میانه ونیز تسهیل و رفع تنگناها و موانع احتمالی و اصلاح قوانین و مقررات صادراتی وافزایش کمی و کیفی مشوقهای صادراتی کمک شایانی در جهت ایجادفرصتهای شغلی جدیدو توسعه اشتغال پایدار باهدف تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص رونق و جهش تولید بویژه موضوع مهم اقتصاد مقاومتی خواهدبود.
    اینجانب بیست و نهمین روز از ماه مهرکه مزین به روز صادرات است را به کلیه فعالان و جهادگران عرصه صادرات و تجارت جهانی خصوصا فعالان حوزه صادرات محصولات چاپی وبسته ، نشر ومحصولات چاپی تبریک وتهنیت عرض نموده و از خدمات با ارزش ، غرور آفرین وتحسین برانگیز آن عزیزان تقدیر وسپاسگزاری نموده، توفیقات روزافزون و سلامتی همه حماسه سازان عرصه جهاد اقتصادی را از درگاه  ایزد منان مسئلت دارم.

    معاون فرهنگی ورسانه ای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *