×
×
جدیدترین‌‌ها

واکنش فلیک به صعود به جام جهانی

  • کد نوشته: 21593
  • مهر 20, 1400
  • سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان پس از صعود به جام جهانی 2022 قطر، در خصوص پیشرفت نمایش ژرمن‌ها و امکان رسیدن به مراحل پایانی در جام جهانی صحبت کرد.
    واکنش فلیک به صعود به جام جهانی

    به گزارش نخست نیوز ، شب گذشته در چارچوب هفته هشتم انتخابی جام جهانی در اروپا، تیم ملی آلمان مقابل تیم ملی مقدونیه شمالی به برتری 4 بر صفر رسید تا به اولین تیم حاضر در جام جهانی تبدیل شود.

    آلمان پیش از فلیک با حضور «یواخیم لو» شرایط خوبی نداشت و حتی در لیگ ملت‌های اروپا مقابل اسپانیا تن به شکست 6 بر یک داد. حالا با آمدن فلیک اوضاع به بهترین شکل برای ژرمن‌ها رقم خورده و انتظارات این است که آلمان دوباره در جام جهانی درخشان ظاهر شود.

    هانسی فلیک در خصوص این مسائل گفت: ما در زودترین حالت ممکن به هدف اصلی خودمان رسیدیم. ما اولین تیمی هستیم که به جام جهانی صعود کردیم. در این مسابقه، ما در نیمه اول کمی هواس پرت بودیم و موقعیت‌های خوب خودمان را به گل بدل نکردیم. در نیمه دوم بهتر شدیم و به شایستگی به پیروزی رسیدیم.

    وی ادامه داد: تیم ملی آلمان پیشرفت کرده و از لحاظ ذهنی بسیار قدرتمندتر شده است. همه چیز 100 درصد عالی نشده و عدم دقت همچنان وجود دارد. ما ولی هیچ وقت تسلیم نخواهیم شد و مهم این است که چنین ذهنیتی همواره داشته باشیم. این چیزی است که آلمان می‌خواهد به آن برسد.

    سرمربی تیم ملی آلمان در خصوص اینکه آیا در جام جهانی به تیم‌های برتر این رقابت نام می گیرد یا خیر، گفت: ما می‌توانیم و مجبوریم که پیشرفت کنیم و نمایش بهتری داشته باشیم. تا جام جهانی زمان زیادی باقی مانده ولی من مطمئن هستم که با چنین ذهنیتی می‌توان خیلی کارها انجام داد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *