×
×
جدیدترین‌‌ها

مسابقات جهانی کشتی فرنگی| طلایی که بعد از 7 سال تکرار شد

  • کد نوشته: 21424
  • مهر 18, 1400
  • دانرده مدال طلای جهانی کشتی فرنگی در وزن 97 کیلوگرم ابراز امیدواری کرد این طلا در المپیک هم کسب شود.
    مسابقات جهانی کشتی فرنگی| طلایی که بعد از 7 سال تکرار شد

    به گزارش نخست نیوز و به نقل از اتحادیه جهانی کشتی، روز خوبی برای ایران بود. زمانی که آنها از سال 2014 در مسابقات جهانی مدال طلایی نداشتند، موفق شدند در هفتمین روز مسابقات جهانی 2 طلا توسط محمدهادی ساروی در 97 کیلوگرم و علی‌اکبر یوسفی در 130 کیلوگرم کسب کنند.

    شب گذشته در ادامه رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی محمدهادی ساروی موفق به کسب مدال طلا در وزن 97 کیلوگرم شد. وی در فینال مقابل الکس زوکه از مجارستان با نتیجه 3 بر یک پیروز شد تا بعد از سال 2014 که حمید سوریان در 59 کیلوگرم طلایی شده بود، این طلا تکرار شود.

    ساروی درباره مدال طلای جهانی، عنوان کرد: من افتخار می‌کنم که مردم ایران را سربلند کردم و این مدال را به آنها تقدیم می‌کنم. من انتظار این مدال در المپیک را داشتم اما نتوانستم آن را بگیرم، بنابراین مدال جهانی معنای خاصی برایم داشت.

    ساروی و زوکه پیش از این 2 بار با هم دیدار داشته‌اند که یکی از آنها مرحله یک چهارم نهایی مسابقات نوجوانان جهان در سال 2018 بود که ساروی با برتری 6 بر یک به مدال طلا دست پیدا کرد. این 2 کشتی‌گیر در المپیک توکیو هم به مصاف هم رفتند جایی که زوکه عنوان پنجم را کسب کرد.

    ساروی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: من به هر موفقیتی که می‌خواستم دست پیدا کردم چرا که حمایت مردم کشورم را داشتم، بنابراین اگر این حمایت‌ها ادامه یابد می‌توانم در المپیک هم قهرمان شوم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *