×
×
جدیدترین‌‌ها

اکرمی:
همه باید اصل تغییر در مدیریت کشور را با روی‌کارآمدن دولت جدید بپذیریم

  • کد نوشته: 20654
  • مهر 6, 1400
  • عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: تغییر امری پذیرفته شده است و همه باید این امر را قبول کنیم ولی نباید نیروها در مملکت بیکار و بلااستفاده بمانند بلکه مسئولان جدید کوشش کنند از نیروهای قبلی حداقل به عنوان مشاور استفاده کنند.
    همه باید اصل تغییر در مدیریت کشور را با روی‌کارآمدن دولت جدید بپذیریم

    به گزارش نخست نیوز ، حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا اکرمی ، با اشاره به تغییرات مدیریتی با روی‌کارآمدن دولت‌ جدید اظهار کرد: ما بار اول نیست که انتخابات ریاست جمهوری برگزار کردیم، الان سیزده دوره را پشت سر گذاشتیم و هر دوره هم با خود حرف و حدیث‌هایی داشته و حتی اگر روسای جمهور دودوره‌ای بودند، در هر دوره تغییراتی داشته‌اند.

    وی افزود: به هرحال باید بپذیریم هم خود روسای جمهوری می‌خواهند با افراد جدید کار کنند و هم مردم در هر استانی دوست دارند افراد جدیدی سرکار آیند تا تغییراتی ایجاد کنند و فضای قبلی عوض شود، بنابراین نمی‌توان به دولت‌ها ایراد گرفت که چرا استانداران یا مدیران در سطوح عالی را تغییر می‌دهید.

    اکرمی با بیان اینکه گاهی بدون این تغییرات نمی‌توان انتظار پیشرفت و اصلاح امور را داشت، اظهار کرد: تغییر امری پذیرفته شده است، اما نباید نیروهای مدیریتی در مملکت بیکار و بلااستفاده بمانند. از این جهت مسئولان جدید کوشش کنند که از نیروهای قبلی حداقل به عنوان مشاور استفاده کنند.

    عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: البته در کشور ما از آنجا که متأسفانه نه تنها سیاسی هستیم بلکه سیاسی‌کاری هم می‌کنیم، گاهی از ظرفیت‌ها به‌خوبی استفاده نمی‌شود و این هم اختصاص به دولت‌ها ندارد، در بخش خصوصی هم همین است.

    وی با بیان خاطره‌ای از دوران وزارت کشور علی‌اکبر ناطق نوری یادآور شد: زمانی آقای ناطق‌نوری برای من تعریف می‌کردند که وزیر کشور بودند و می‌گفتند وقتی با یکی از سران عالی کشور درباره تغییر استانداران صحبت می‌کردم، ایشان می‌گفت استاندار دوسال بیشتر کارآمد نیست و هرچه بتواند انجام دهد در همان دوسال نشان خواهد داد. پس اگر بعد از این دوره تغییر کنند، کارآمدی بیشتری دارند.

    اکرمی در پایان اظهار کرد: معتقدم اگر در یک جایگاهی نشد، در سمت دیگری از نیروهای انقلاب استفاده کنیم. این افراد تجربه و آشنایی با امور اجرایی دارند و می‌توانند در انتقال این تجربیات مفید باشند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *