×
×
جدیدترین‌‌ها

تجلیل ازخبرنگار نخست ورزشی

  • کد نوشته: 19740
  • شهریور 25, 1400
  • به گزارش نخست نیوز ، رییس هیات ورزش های همگانی استان طی مراسمی که در دفتر وی برگزارشد با اهداء لوحی از خبرنگار نخست ورزشی تجلیل کرد. بر اساس این گزارش در این مراسم امیر آذریان گفت: پاسداشت و تجلیل از خبرنگاران به خصوص افرادی که در راستای اعتلای فرهنگ ورزش برای همه تلاش می […]

    تجلیل ازخبرنگار نخست ورزشی

    به گزارش نخست نیوز ، رییس هیات ورزش های همگانی استان طی مراسمی که در دفتر وی برگزارشد با اهداء لوحی از خبرنگار نخست ورزشی تجلیل کرد.

    بر اساس این گزارش در این مراسم امیر آذریان گفت: پاسداشت و تجلیل از خبرنگاران به خصوص افرادی که در راستای اعتلای فرهنگ ورزش برای همه تلاش می کنند حقیقت و یادآور فرصتی است گران بها برای پاسداشت مقام شامخ انسان های فرهیخته ای که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به آحاد جامعه از هیچ فرصتی دریغ نمی کنند.

    وی خاطر نشان کرد: خبرنگاران چشم و گوش ورزشکاران ، مسوولان و مدیران ورزش هستند و انتظار می رود حقیقت یابی کنند و انعکاس به موقع و بدون جهت گیری داشته باشند.

    آذریان دراین مراسم به بخشی از لوح اهدائی اشاره کرد و گفت:تلاش های مستمر و زحمات خستگی ناپذیر در انعکاس رویدادهای ورزش همگانی بخشی از رشد و توسعه این رشته ورزشی در میان آحاد جامعه است که امیدواریم در این راستا همچنان خبرنگاران نقش تاثیر گذاری داشته باشند.

    وی خاطر نشان کرد: بدون تردید ورزش همگانی از جذاب ترین و پر نفوذترین پدیده های اجتماعی و ا زمهم ترین شاخص های رشد و سلامت هر جامعه می باشد.

    وی افزود: به برکت وجود امام رضا (ع) مجموعه ورزش همگانی استان در کنار اداره کل ورزش و جوانان، فدراسیون ورزش‌های همگانی و سایر نهادهای خصوصی و دولتی مسوول در این حوزه به مجموعه‌ای همدل و با انگیزه تبدیل شده‌اند که در کنار هم به موفقیت‌های کم نظیری هم در سطح استان و کشور رسیده‌اند.

    آذریان خاطرنشان کرد: در دوران شیوع بیماری کرونا درحالی که بخش‌های مختلف جامعه از جمله مشاغل و فعالیت‌های عمومی با تعطیلی و محدودیت مواجه شدند، هیات ورزش‌های همگانی با همراهی کمیته‌ها و شهرستان‌های زیر مجموعه فعالیت خود را چندین برابر کرد و با فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی تلاش کرد تا به سلامت و نشاط جامعه کمک کند.

    رییس هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی ضمن تقدیر و تشکرمجدد از اصحاب رسانه در انعکاس رویدادهای برنامه های ورزش همگانی استان تصریح کرد: در زمینه آموزش با بهره‌گیری از بهترین مدرسین و توجه به برنامه‌های فدراسیون اقدامات خوبی انجام شده و فکر می‌کنم در این زمینه یکی از هیات برتر در سطح کشور باشیم.

    آذریان همچنین ضمن بیان پیام تبریک به جامعه ورزش کشور و به خصوص خانواده بزرگ ورزش همگانی و دوستداران آن بابت کسب رای اعتماد سید حمید سجادی از مجلس شورای اسلامی به عنوان چهارمین وزیر ورزش و جوانان ایران اظهار کرد: امیدواریم فصل جدیدی در ورزش همگانی را در کشور شاهد باشیم.

    وی خاطرنشان کرد: خوشحالیم که در صحبت‌هایی که از سوی جناب سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی مطرح شد و همچنین برنامه‌هایی که از سوی ایشان اراِیه شده، موضوع توسعه ورزش همگانی و ضرورت آن برای جامعه به دقت دیده شده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *