×
×
جدیدترین‌‌ها

برای بقای جامعه و اقتصاد کشور باید روند واکسیناسیون با سرعت پیش رود

  • کد نوشته: 19297
  • شهریور 20, 1400
  • یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تنها در شرایطی باید بازگشایی مدارس و دانشگاه ها صورت گیرد که تضمینی برای سلامتی دانش آموزان و دانشجویان وجود داشته باشد.
    برای بقای جامعه و اقتصاد کشور باید روند واکسیناسیون با سرعت پیش رود

    به گزارش نخست نیوز ، رحمت‌الله فیروزی پوربادی ، با تاکید بر ضرورت انجام اقدامات لازم برای کنترل شیوع کرونا و کاهش آمار مرگ و میر، بیان کرد: امروز ما در شرایطی هستیم که نیاز به واردات واکسن از خارج کشور داریم و تلاش دولت نیز بر این است تا با واردات واکسن هرچه سریع تر اقشار مختلف جامعه را واکسینه کند.

    وی در ادامه اظهار کرد: اما در واردات واکسن مباحثی نظیر هزینه های واردات واکسن و همچنین حمل آن وجود دارد که کار را تا حدی سخت می کند، اما امروز برای جلوگیری از روند رشد آمار مرگ و میر و واکسینه کردن اقشار جامعه به منظور ادامه بقای اقتصادی و زندگی روزمره مردم نیاز داریم دولت توجه ویژه ای به بحث واکسیناسیون داشته باشد.

    نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امروز نیز رئیس جمهور این تاکید را دارد و امیدواریم در بازه زمانی سه ماهه بتوانند با وارد کردن واکسن مورد نیاز جامعه، مردم را از خطرات این بیماری حفظ کنند. در بحث بازگشایی مدارس و دانشگاه ها اگر مسئولان به این نتیجه رسیدند که تضمینی برای عدم شیوع گسترده این بیماری وجود دارد یا امکان واکسیناسیون دانش آموزان و دانشجویان وجود دارد باید بازگشایی صورت گیرد.

    فیروزی پوربادی در پایان تاکید کرد: اما اگر سلامتی دانش آموزان و دانشجویان در خطر باشد باید صبر کرد و پس از مهیا شدن شرایط، بازگشایی مدارس و دانشگاه ها دنبال شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *