×
×
جدیدترین‌‌ها

ذوب‌آهن از زمین تا آسمان تغییر کرد

  • کد نوشته: 18828
  • شهریور 14, 1400
  • ذوب‌آهنی‌ها در فصل نقل و انتقالات روزهای شلوغی را پشت سر گذاشتند.
    ذوب‌آهن از زمین تا آسمان تغییر کرد

    به گزارش نخست نیوز ، پس از بقای ذوب‌آهن در لیگ برتر مدیران این باشگاه کار خود را برای تغییرات اساسی در تیم شروع کردند و در ابتدای کار مجتبی حسینی از هدایت این تیم کنار رفت. مدیران باشگاه ذوب‌آهن با مربیان مختلفی وارد مذاکره شدند تا در نهایت هدایت تیم را به مهدی تارتار سپردند که عملکرد خوبی طی چند فصل گذشته در کارنامه خود به ثبت رساند.

    ذوب‌آهنی‌ها بلافاصله پس از انتخاب تارتار برای خرید لیست مد نظر این مربی اقدام کردند. در نهایت ورودی، خروجی و تمدیدی‌های ذوبی‌ها مشخص شدند و پس از آن شاگردان تارتار تمرینات خود را برای فصل پیش رو شروع کردند. در ادامه عملکرد ذوبی‌ها را در فصل نقل و انتقالات می‌خوانید.

    ورودی‌ها: حبیب فرعباسی، سجاد دانایی، سجاد جعفری، بابا محمدی، محمد خدابنده لو، رضا خالقی فر، امیر حسین صدقی، پویا پورعلی، عارف رستمی، مرتضی خراسانی، آرمان قاسمی، حسین ابراهیمی و حامد نورمحمدی.

    ذوب‌آهن شلوغ ترین تیم در فصل نقل و انتقالات بود. آن‌ها ۱۳ بازیکن از لیگ برتر و لیگ دسته یک جذب کردند تا نشان دهند قرار است تیمی متفاوت را نسبت به لیگ بیستم وارد مسابقات کنند. مهدی تارتار پس از حضور در ذوب‌آهن چند بازیکنش در پیکان را در لیست خرید خود قرار داد و باشگاه ذوب‌آهن موفق به خرید دو  پیکانی شد. محمد خدابنده لو و آرمان قاسمی دو بازیکنی بودند که در لیگ بیستم با پیراهن ذوب‌آهن شاگرد تارتار خواهند بود.

    تارتار به همراه کادرفنی‌اش در پیکان به ذوب‌آهن آمده است. سبزپوشان اصفهانی از دیگر سهمیه‌های لیگ برتری خود حبیب فرعباسی، رضا خالقی فر، حسین ابراهیمی، سجاد جعفری و حامدی نورمحمدی و همچنین سجاد دانایی، بابا محمدی، پویا پوعلی، عارف رستمی را از سهمیه بازیکنان دسته یکی جذب کردند.

    تمدیدی‌ها: حسین شنانی، قاسم حدادی فر، محمد قریشی.

    باتوجه به نتایج ضعیف ذوب‌آهن، این باشگاه برای تمدید قرارداد با برخی از بازیکنان این تیم اقدام کرد. در این راستا این باشگاه موفق شد قرارداد حسین شنانی، قاسم حدادی فر و محمد قریشی را تمدید کرد. دیگر بازیکنان کلیدی این تیم با باشگاه ذوب‌آهن قرارداد دارند و کار خود را در این تیم ادامه می‌دهند.

    خروجی‌ها: فرشاد محمدی مهر، مهدی امینی، یوسف بهزادی، وحید محمد زاده، پیمان رنجبری، مجتبی حق‌دوست و دارکو بیدوف.

    باتوجه به ترافیک دروازه‌بان‌های ذوب‌آهن و اتمام قرارداد مهدی امینی و یوسف بهزادی، این دو دروازه‌بان از تیم جدا شدند. همچنین باشگاه موفق به تمدید قرارداد با فرشاد محمدی مهر نشد و این بازیکن نیز از جمع‌ ذوبی‌ها جدا شد. وحید محمدزاده، مدافع ذوب‌آهن هم از تیمش جدا شد و به آلومینیوم پیوست.

    پیمان رنجبری مهاجم ذوب‌آهن که نیم فصل دوم به ذوب‌آهن پیوسته بود و همچنین مجتبی حق دوست دیگر مهاجم ذوبی‌ها به همراه مجتبی حسینی، سرمربی فصل گذشته این تیم به پیکان پیوستند. همچنین دارکو بیدوف مهاجم سبزپوشان باتوجه به این که در مد نظر مهدی تارتار نیست از این تیم جدا شد.

    ذوب‌آهنی‌ها پس از پایان کارشان در فصل نقل و انتقالات و شروع تمرینات‌، برای آمادگی بیشتر دو اردو را نیز تدارک دیده‌اند تا با آمادگی وارد لیگ بیست‌و یکم شوند. باید دید شاگردان مهدی تارتار در فصل پیش می‌تواند نتایج ضعیف چند فصل گذشته تیم‌شان را جبران کنند یا خیر.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *