×
×
جدیدترین‌‌ها

درخواست یک فعال سیاسی حوزه جوانان از رئیسی

  • کد نوشته: 18683
  • شهریور 13, 1400
  • مجرد گفت: دولت سیزدهم به جوانان بها دهد، جوانان سرمایه اجتماعی این کشور هستند که نادیده گرفته شدند.
    درخواست یک فعال سیاسی حوزه جوانان از رئیسی

    به گزارش نخست نیوز ، پیام مجرد، در ارتباط با ضرورت حفظ سرمایه های اجتماعی اظهار کرد: پایه هر حکومت مردم سالادی سرمایه‌های اجتماعی آن حکومت است. نظام مردم سالارانه با حمایت مردم و اندیشه نخبگان پیش می‌رود.

    وی ادامه داد: همان طور که جمهوری اسلامی ایران خود را نظامی مبتنی بر اندیشه‌های اسلامی و مردم سالارانه معرفی کرده است وظیفه دارد تا از همین مردم برای اداره کشور استفاده کند؛ این هم وظیفه ای دینی و هم وظیفه ای ملی است.

    این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: وقتی مردم در امور سیاسی کشور مشارکت می کنند ظرفیت اجتماعی حول قدرت حاکمه شکل می‌گیرد که گسستش امکان ناپذیر است.

    وی گفت: هر زمانی که حکومت به مردم نیاز دارد آن‌ها در صحنه هستند پس حکومت هم باید قدر این حضور را بداند و از انرژی، توانایی و سواد این بدنه اجتماعی استفاده کند.

    این عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار گفت: خود مردم تمایل دارند تا در سیاست مشارکت کنند و قوا و نهادهای اجرایی از نظرشان استفاده کنند.

    مجرد تاکید کرد: تخصص من در حوزه اجتماعی به فعالیت جوانان باز می گردد و من می دانم جوانان خواهان حضور پررنگ تری در سیاست هستند. آن‌ها انگیزه دارند و امیدوارانه می توانند رابط خوبی میان مردم و مسئولین باشند.

    مجرد با انتقاد از دولت دوازدهم گفت: میانگین سنی دولت قبل آنقدر بالا بود که میل و انگیزه ای برای بهرمندی از ظرفیت جوانان که همان ظرفیت عظیم اجتماعی است نداشت. خروجی این تفکر زمانی دیده شد که در مواجهه با مشکلات جدی کشور راهکار و ابتکار عملی نداشت.

    وی در پایان گفت: به عنوان یک جوان از دولت آقای ریسی می خواهم این موضوع را پیگیری کنند. این جوانان سرمایه های اجتماعی کشور هستند؛ این دولت باید به آن‌ها بها دهد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *