×
×
جدیدترین‌‌ها

نیکزاد: اسامی وزرای پیشنهادی شنبه اعلام وصول می‌شود

  • کد نوشته: 16555
  • مرداد 20, 1400
  • نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به هماهنگی‌هایی که بین دولت و مجلس انجام شده است، فهرست اسامی وزرای پیشنهادی دولت شنبه آینده اعلام وصول می‌شود.
    نیکزاد: اسامی وزرای پیشنهادی شنبه اعلام وصول می‌شود

    به گزارش نخست نیوز، در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی «جبارکوچکی نژاد» در تذکری بر اساس ماده ۲۰۲ آیین نامه داخلی مجلس گفت: رییس جمهوری برای معرفی فهرست اسامی کابینه دو هفته فرصت دارد و رهبر معظم انقلاب نیز در روز مراسم تنفیذ برای حل مشکلات مردم فرمودند که فهرست اسامی کابینه هر چه زودتر معرفی شود.

    کوچکی نژاد خاطرنشان کرد: توصیه رهبری و همچنین قسم رییس جمهوری مبنی بر تشکیل زودتر کابینه بود که هنوز این موضوع محقق نشده است.

    نیکزاد که ریاست جلسه علنی مجلس را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر کوچکی نژاد گفت: مجلس در روز شنبه جلسه علنی خواهد داشت و فهرست اسامی وزرای پیشنهادی باتوجه به صحبتی که با رییس مجلس شده است، شنبه اعلام وصول خواهد شد تا کمیسیون‌های تخصصی بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی را در دستور کار قرار دهند.

    احتمالا امروز دولت اسامی وزرا را ارائه کند

    این در حالی است که نیکزاد ساعتی قبل  اظهار کرد: فهرست وزرای پیشنهادی دولت هنوز به مجلس نرسیده ولی دولت خبر داده است احتمالا امروز فهرست اسامی را تقدیم مجلس خواهند کرد.مجلس روز شنبه جلسه علنی دارد و پیش بینی می‌شود فهرست وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم در جلسه علنی روز شنبه اعلام وصول شود

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *