×
×
جدیدترین‌‌ها

مراسم تحلیف اعضای شورای شهر برگزار شد
مشهدالرضا(ع)، جهانشهر برکت و کرامت

  • کد نوشته: 15988
  • مرداد 14, 1400
  • مراسم تحلیف اعضای شورای شهر مشهد ساعتی قبل برگزار شد و ششمین شورای اسلامی شهر مشهد کار رسمی خود را با شعار «مشهدالرضا(ع)؛ جهانشهر برکت و کرامت» آغاز کرد.
    مشهدالرضا(ع)، جهانشهر برکت و کرامت

    مراسم تحلیف اعضای شورای شهر مشهد ساعتی قبل برگزار شد و ششمین شورای اسلامی شهر مشهد کار رسمی خود را با شعار «مشهدالرضا(ع)؛ جهانشهر برکت و کرامت» آغاز کرد.

    به گزارش نخست نیوز، ساعتی قبل، مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای شهر مشهد با حضور آیت الله مصباح عاملی مدیر عالی حوزه علمیه خراسان، محمدرضا هاشمی فرماندار مشهد، محمدرضا حیدری رییس شورای شهر مشهد در دوره پنجم و جمعی از مدیران شهری و استانی و تعدادی از خانواده‌های شهدا برگزار شد.

    هیات رییسه سِنی این جلسه، حسن موحدیان به عنوان مسن‌ترین فرد شورا، علوی مقدم به عنوان جوانترین و مهدی طهوریان عسکری تعیین شد.

    فرماندار مشهد نیز در این مراسم اظهار کرد: انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با موفقیت برگزار شد و تمام خستگی‌ها با بیانات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری رفع شد.

    سیدمحمدرضا هاشمی قانون‌مداری و اصل بی‌طرفی را از وظایف فرمانداری در برگزاری انتخابات بیان کرد.

    فرماندار مشهد با بیان اینکه هزار و ۱۳ نامزد در انتخابات شوراها در این شهر شرکت کردند، افزود: این تعداد ۶ درصد نسبت به دوره قبل افزایش داشت.

    وی با اشاره به اینکه بررسی صلاحیت‌ها با دقت و سرعت انجام شد، از افزایش ۳۲ درصدی شعب اخذ رای و ۴۶۱ درصدی صندوق‌های اخذ رای در انتخابات اخیر مشهد برای شوراها خبر داد.

    هاشمی افزود: ۹۹.۲ درصد انتخابات شورای شهر به صورت تمام الکترونیک برگزار شد.

    فرماندار مشهد گفت: ۲۵ شکایت به صورت مکتوب در هیات اجرایی مطرح و به همه شکایات رسیدگی شد.

    وی ادامه داد: در این دوره در کمترین زمان ممکن نتیجه انتخابات اعلام و انتخابات در کمال امنیت برگزار شد به طوری که مشارکت در انتخابات مشهد بیشترین مشارکت در بین سایر کلان‌شهرها بود به طوری که حدود ۵۱ درصد واجدین شرایط در این انتخابات شرکت کردند.

    در این مراسم، حسن موحدیان به عنوان رییس سِنی شورای شهر در ابتدای جلسه با بیان اینکه یکی از اعضای شورای ششم به دلیل ابتلا به کرونا در جلسه حضور ندارد که پس از بهبودی، ایشان هم سوگندنامه را قرائت خواهد کرد.

    در ادامه سوگندنامه ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد توسط اعضا قرائت شد و اعضا متعهد به حفظ امانت، انجام وظایف و خدمت به مردم شدند.

    پس از قرائت سوگندنامه، جلسه اعضای ششمین دوره شهر مشهد رسمیت یافت و شورای شهر ششم با شعار «مشهدالرضا(ع)؛ جهانشهر برکت و کرامت» کار خود را آغاز کرد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *