×
×
جدیدترین‌‌ها

آلکنو: چون ایتالیا قوی‌تر بود باختیم

  • کد نوشته: 15282
  • مرداد 8, 1400
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: دلیل باخت ما مقابل ایتالیا این بود که این تیم از ما قوی‌تر بود.
    آلکنو: چون ایتالیا قوی‌تر بود باختیم

    ‌به گزارش نخست نیوز، تیم ملی والیبال ایران در چهارمین بازی خود در المپیک توکیو با نتیجه سه بر یک مقابل ایتالیا شکست خورد تا کار صعود این تیم به بازی پایانی مقابل ژاپن بکشد.

    «ولادیمیر آلکنو» پس از پایان این بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شاید اگر می‌توانستیم در ست اول پیروز شویم، جریان بازی به شکل دیگری ادامه می‌یافت. از بازیکنانم انتقاد نمی‌کنم زیرا آنچه در توان داشتند در زمین نشان دادند.

    وی ادامه داد: بازی اصلی ما ۲ روز دیگر مقابل ژاپن برگزار می‌شود.

    آلکنو درباره اینکه در المپیک ریو هم ایران پس از باخت به ایتالیا در مرحله یک‌چهارم نهایی حذف شده بود گفت: مدت‌ها از المپیک ریو گذشته است. فقط به بازی آینده فکر می‌کنیم، اکنون که چند گام از سالن دیدار با ایتالیا دور شدیم، فقط در فکر بازی با ژاپن هستیم.

    سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا با شکست امروز صعود ایران سخت شد؟ گفت: هر المپیک و هر بازی خطرات خود را دارد و ما الان به بازی با ژاپن فکر می‌کنیم.

    مسابقات والیبال المپیک توکیو در دو گروه ۶ تیمی برگزار می‌شود. در پایان مرحله مقدماتی، چهار تیم برتر هر گروه به مرحله حذفی صعود می‌کنند و به صورت ضربدری به مصاف هم می‌روند.

    ایران به همراه لهستان، ژاپن، کانادا، ونزوئلا و ایتالیا در گروه یک به میدان می‌روند و برزیل، آمریکا، روسیه،‌ فرانسه، تونس و آرژانتین در دوم گروه قرار دارند.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *